|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Xbox 360 originaler?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du overvejet at prøve at smide disken ind i dyret?
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Alle Xbox Originaler virker til Xbox 360, som hvis man kigger igennem Xbox Live Marketplace, også ville kunne finde ud af
![]() For tiden er der vist 21 eller 22 Xbox Originaler på Xbox Live Marketplace, til omkring de 1200-1600 Microsoft Point. Køber man spillene på Marketplace kan man dog opleve fejl i spillet, så som at det hakker, eller lyd/billede ikke passer sammen, osv. Har selv købt Xbox Originalen ''Fable'', da jeg synes det var et fedt spil til PC, så jeg ville også prøve det på Xbox Derefter købte jeg så Fable 2 til Xbox 360... Hehe ![]() Men jo, Xbox Originaler kan 100% spilles på Xbox 360... Nøjagtig ligesom at PS1 spil kan spilles på PS2, og PS2 spil kan spilles på PS3 ![]() |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Game Freak!!
Ok tak, har ikke kunne kigge på markedspladsen da min xbox controller gik ud, så jeg ikke kunne gøre noget, så ringede til xbox, så der kommer en ny snart
Og velkommen tilbage. godt at se dig/skrive med dig ige
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Også dejligt at være tilbage, og yde lidt af min hjælp igen ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Xbox.com | Xbox 360 - Which Console for You? |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:02.

Linear Mode