|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
hjælp! - Fallout 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey mit spil fryser næsten hele tiden.. det er sket 2 gange på 1 dag. rimelig irriterende.. er der en måde jeg kan ordne det på?
og kunne også bruge nogle tips til at kunne få Ammo. våben etc skal jeg stjæle alt jeg kan i megaton og sprænge den i luften eller er det et vigtigt sted i spillet som jeg bør "beskytte" og leve roligt i? hjælp. plox yay. 400indlæg! ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
bryder mig ikke om det der "tror"
jeg er desværre ved at løbe tør for Ammo og First Aid ting. så stjæle lyder som en god idémen er der noget jeg kan gøre ved mit spil? når det fryser altså. det er sådan noget som fjerner lysten til at spille et spil ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det undrer mig lidt, at dit spil fryser, da det jo er til Xbox. Jeg husker at Taizun fortalte noget med at overføre fra Cd'en og over til harddisken - noget du har forsøgt dig med?
Ellers led nøje efter ridser og fedtfingre på Cd'en - det kunne jo meget vel være årsagen til, at Cd'en ikke kan læses og at spillet derfor ikke virker. Sidst redigeret af † Daniel †; 02-02-09 kl 16:48. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
jeg har desværre ikke Xbox Live.. har ikke penge nok såå
og spillet blev købt i går og har kun rørt disken 1 gang så tror nu ikke det er det..
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 02-02-09 kl 17:48. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
ok 1 ting til.. jeg kan ikke finde ham den gamle (ens far) jeg har ledt og ledt men kan ikke finde nogen vej over til galaxy news radio det eneste jeg fandt var nogle super mutanter som næsten kickede min ass og en gammel dame der solgte radiaktiv mad som jeg skød fordi maden er livsfarlig
![]() plz hjælp mig det er lidt pinligt at sidde fast så tidligt i spillet ![]()
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
har prøvet alle veje men der er enten en kæmpe bygning i vejen eller en masse sten som man ikke kan hoppe over..
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:01.

Linear Mode