|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
mangler nyt spil til Xbox 360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey. jeg sidder her og mangler et nyt spil til min Xbox. jeg fik en Xbox i julegave men jeg har ingen spil til den så den står faktisk bare og samler støv
![]() bare kom med en liste og jeg vil læse om dem på nettet de eneste spil jeg har prøvet på Xboxen er Halo 3 og Army of TWO. jeg er ikke så meget for at spille kørespil (need for speed osv) mange tak for forhånd SM
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
- Fable 2
- Far Cry 2 - The Elder Scrolls: Oblivion - Grand Theft Auto IV(4) - Fallout 3 - NBA Street: Homecourt - Skate 2 Derudover synes jeg også du bør gemme nogle penge og bruge dem på Microsoft Points, så du kan købe opgraderinger til de individuelle spil, samt købe Arcade spil igennem Marketplace. Til Fable 2 kan du f.eks. få ''Knothole Island'' opgraderingen, eksklusivt til Xbox 360, som udvider spillet med helt nye områder, missioner, ting, osv. Til GTA4 kan man snart(Mener det er den 22. Februar) få ''The Lost and The Damned'' opgraderingen af spillet. Denne opgradering giver dig en helt ny spilbar karakter, samt en ny historie du skal spille igennem. Spillet vil stadigvæk foregå i Liberty City, men om der vil blive tilføjet nye stedet ved jeg ikke lige. Har dog hørt at der skulle være nye køretøjer, samt våben, i denne opgradering. Til Far Cry 2 kan man købe en opgradering af spillet, som tilføjer nogle nye våben, samt køretøjer(Har glemt hvad opgraderingen hedder). Til Oblivion kan man købe en del opgraderinger... Men 2 opgraderinger jeg helt klart vil anbefale, er ''Knight of the Nine'' opgraderingen, samt ''Shivering Isles'' opgraderingen. Disse 2 opgraderinger tilføjer helt nye steder at udforske, nye monstre at slagte, nye missioner at udføre, nye ting at bære rundt på, nye omgivelser at se på, nye alt ting. Derudover kan man også købe nogle andre opgraderinger til dette spil, som tilføjer nogle små nye stedet(Som f.eks. et slot), eller nogle få nye ting(Som f.eks. et våben, eller andet). Til Skate 2 kan man i øjeblikket købe 2 opgraderinger til spillet. Den ene hedder ''Time is Money'' hvilket låser op for alt i spillet... Dette vil sige, at al tøj, alle områder, alle missioner, alle steder, osv. i spillet, er tilgængeligt når man har købt denne opgradering. Derudover er der også en ''Filmers Pack'' opgradering, hvilket udvider de muligheder man har i ''Replay Editor'' i spillet. (Replay Editor er en funktion i spillet, der gør at man kan filme og gemme bestemte scener, og uploade dem på EA Nation, så andre spillere kan se dine film... En rigtig fed funktion som jeg selv har brugt lidt, til at fange de der sjove begivenheder der så sjældent sker, eller et ekstremt sygt trick jeg ved jeg aldrig kan gøre om igen). Derudover gør ''Filmers Pack'' det også muligt at uploade helt op til 5 minutters film ialt. Sidst, men ikke mindst, Arcade Spil. Personligt ELSKER jeg de Arcade spil der er på Xbox Live Marketplace. Spil så som, Castle Crashers, Bomberman Live, Small Arms, A Kingdom for Keflings - og jeg kunne blive ved - er ekstremt fede. Alle Arcade spil på Xbox Live Marketplace kan prøves gratis i en tidsperiode, eller igennem en bestemt mission. Jeg synes du skulle tage at downloade nogle demoer af spil, samt trials på nogle Arcade Spil, for at finde ud af hvad du egentligt kunne tænke dig at købe ![]() |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
hehe. tak
har dog købt Fallout 3 og har ikke internet på boxen. tror jeg sparer lidt indtil GW 2 og Dawn of War 2 udkommer så jeg kan nørde dem men ellers tak ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Hehe send en besked tilbage hva du syntes om det
kunne godt tænke om det er godt
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
Klart
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
det er et lidt som WoW bare skydespil agtigt, altså man får Quests og det er sygt svært ikke at leve sig ind i rollen. vis du kan lide godt lavet skydespil med en go' historie og fedt gameplay. jeg får seriøst aldrig nok af at skyde armen af en soldat eller smadre en rotte med en gigant hammer
![]() det er så mega godt lavet. selvom det er et "dårligt" skydespil så har de på en eller anden måde gjort det sjovt FANTASTISK!.. jeg tør ikke bryde mit løfte om alle Gun Smileyen såå... ,,|,,(-_-),,|,, Pwnorz! fedt spil ![]()
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:01.

Linear Mode