|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
mangler nyt spil til Xbox 360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe, genopliver lige en gammel tråd.
min computer er jo fucked så jeg har et internet stik til rådighed. er det værd at spille Gears of War 2 (eller 1'eren, ved ikke hva' for en der er bedst) og Halo 3 over nettet? jeg har ikke gold membership men vis det er så meget bedre at spille over nettet så køber jeg det da self btw. kan man downloade eller spille Fallout 3 over nettet?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
man skal vel betale først før man kan få en måned gratis
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Moderator
Nej. Man får 1 gratis måned. Man skal derefter selv beslutte om man vil fortsætte med medlemskabet.
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
GOLD er dog nemt at blive lidt afhængig af, men prisen er temmelig lav. Via coolshop var det vids 421, eller sådan noget. Over xbox selv er det 499, og andre steder dyrere. Det du får via coolshop, er et kort med en 12 måneders kode på
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:01.

Linear Mode