|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
installere spil på xbox 360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Mener da også jeg forklarede det i den anden tråd?.. Nå pyt.. Derudover vil man også kunne mærke et meget mere flydende spil... Altså uden en hel masse lag, samt anden form for forstyrrelser undervejs i et spil. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Netop. Den skal faktisk aldrig læse fra disken. Har aldrig været ude for at DVD'en spinner i Xboxen, efter spillet er installeret. Dog skal DVD'en sidde i DVD drevet når man spiller, som en sikkerhedsforanstaltning(For at undgå at spillet bliver installeret og spillet flere steder på samme tid).
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Synes aldrig jeg har lagt mærke til det. Og det kan man da nemt komme udenom. Visse spil på en PC kræver ikke en disk for at afspille. Såvel burde det heller ikke gøre det på Xboxen. Jeg tør dog ikke sige om der er nogen spil den gør det ved. Og hvis disken skulle begynde at køre i drevet, vil jeg tro at det er for at verificere at disken sidder i drevet endnu, eller for at indlede en sekvens i spillet, som så fortsættes igennem Harddisken, som f.eks. at påbegynde en loading-sekvens igennem DVD'en, men hvor dataene faktisk hentes fra Harddisken... Kunne ikke forestille mig anden grund til at den skulle begynde at køre i drevet.
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:01.

Linear Mode