|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
lige et par spørgsmål spørgsmål
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Microsoft Points er et andet ord for ''Penge på Xbox Live''. Du skal købe Microsoft Points. 1000 points koster vist 90kr, og det kræver at man har et kreditkort(Bruger selv VISA Electron til opgaven )... Mener ikke at man kan bruge netbank eller systemer som Paypal til at købe det, men ret mig dog endelig hvis jeg tager fejl.Derudover kan man også købe Microsoft Points rundt omkring i Danmark(I butikker som f.eks. EBGames(Gamestop), Block Buster, Fona(Tror jeg), osv.), samt på andre hjemmesider (eBay.com (co.uk for Britisk eBay(Billigere fragt)), Amazon.com (co.uk for Britisk Amazon(Billigere fragt)), Coolshop.dk(Dansk side. En rigtig pålidelig side, uden fragtbetaling på varer) osv.) På Xbox Live betaler man omtrent 800 point for spilopgraderinger og arcade spil(Nogle arcade spil svinger fra 800, til 1200, og mener også jeg har set en til 1600). For at købe Xbox Originaler(Xbox 1 spil), skal man af med imellem 1200-1600 Microsoft Point... Og så er der alle baggrunds temaerne, som koster imellem 150-250 Microsoft Point(Nogle få er gratis). Der er også en del avatar-billeder man kan købe, men der tør jeg ikke angive en pris, da den vist svinger rimelig meget ![]() Èt(1) Microsoft Point er cirka 0,09kr. værd. Så kan du jo bare gange 0,09 med de antal Microsoft Point du skal af med, for at få en idé af hvor meget du har givet for en vare på Xbox Live F.eks. ville et Xbox Original spil til 1600 Point, koste cirka 144kr.Håber det gjorde dig lidt klogere ![]() Ellers kan du altid læse videre omkring det her: Engelsk Wikipedia: Microsoft Points - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:00.

)... Mener ikke at man kan bruge netbank eller systemer som Paypal til at købe det, men ret mig dog endelig hvis jeg tager fejl.
, men tænkte på om man får point ligesom en måneds gold-medlemsskab? altså F.eks. 500 point eller lign?

Linear Mode