|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
[INDEKS] OBlivion Hjælp mit spil fryser
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg har et problem i starten af spillet, når jeg skal ud af kloaken og egentlig igang med spillet så stopper min xbox med at loade, jeg har både prøve at spille det fra dvd og fra harddisk og det samme sker hver gang, jeg har også prøvet med flere udgaver af spillet, er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan komme videre, er det en bug i spillet please help me![]() |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er det muligt din xbox er fucked up?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne godt tænkes at være en hardwarefejl. Der skulle tilfældigvis ikke være et eller flere røde lys på Xboxens tænde-knap?
Det er bl.a. derfor, at jeg ikke betroer mig Mircrosofts Xbox. Sidst redigeret af † Daniel †; 12-12-08 kl 14:17. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Citer:
![]() I smell Red Ring of Death! Sidst redigeret af † Daniel †; 13-12-08 kl 00:15. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
hehe pwned
![]() men min playstation 2 havde også problemer med nogle spil, det er nok din maskine den er galt med, har du prøvet at udskifte den? :P
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
Har selv haft noget i stil af samme problem.
Oblivion frøs nogen gange også når jeg spillede, men det var helt tilfældigt hvornår det skete. Jeg tror dog det var fordi Xbox'en kørte på fuld drøn i flere timer, at det frøs hos mig... Det er ingen konsol eller computer beregnet til Og før eller senere bukker de alle under. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Citer:
? En hel dag + plus nat, klarer min PC'en ganske udmærket . |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
).Den brændte sammen efter at den havde stået tændt i jeg ved ik hvor lang tid. Men blæseren i strømforsyningen virkede nu heller ikke, så det gjorde det bare endnu værre. Og den blev så varm at hvis jeg rørte ved den i længere tid ville jeg få brandmærker :O Indmaden i strømforsyningen smeltede bogstaveligt talt. Og bundkortet blev ødelagt sammen med det. Nok om det ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:00.

Jeg har et problem i starten af spillet, når jeg skal ud af kloaken og egentlig igang med spillet så stopper min xbox med at loade, jeg har både prøve at spille det fra dvd og fra harddisk og det samme sker hver gang, jeg har også prøvet med flere udgaver af spillet, er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan komme videre, er det en bug i spillet please help me

Og før eller senere bukker de alle under.
Linear Mode