|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Koder__xbox360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er meget sjældent set at koder skader en konsol og det er også forskelligt efter hvilke slags koder du bruger... Hvis du bruger tredjeparts programmer som giver ekstra snyd i spillet ville jeg personligt mene at det både kan skade konsollen og spillet...
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Et tredjeparts program som du installere på din Xbox... Kan ikke lige komme med et godt eksempel men det er ligesom at bruge Cheat Engine til et spil... Altså snyde på et spil som det ikke er meningen man skal snyde i...
Hvis koderne er indbygget ligesom de er i Warcraft, GTA etc. så burde den ikke skade konsollen... Men hvis de ikke er det og du bruger et andet program til at snyde så kan det højst sandsynligt godt skade konsollen... |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
saints row er vist en spinoff til GTA.
Jeg har dog været bekymret over det samme men det kan så ikk være det der har ridste min SA disk. Desuden kan det være man låser sine achievements/trphyes når man bruger koder, det gælder ivertifald i GTAIV |
|||||||||||
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
i nogle spil kan du ikke få diverse Achievements hvis du bruger snydekoder. (der er et godt eksempel på dette i GTA IV)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Taizun; 23-05-10 kl 18:22. Grund: Gammel tråd - LUKKET |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:00.

Nu forstår jeg. Jeg bruger dem nemmelig i saintsrow 2, hvor der inden man trykker koder. står at der koder.
Linear Mode