|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Gamertags
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænkte på at lave en tråd (Og det gjorde jeg så) hvor vi alle (alle med X360) kunne skrive deres "Gamertags", så vi har bedre mulighed for at spille sammen, osv.
A B C D darkmagicDK - DarkMagicDk E F G God of Cheating - xWizhi H I J K L M M.Thrysoe - Mass Thrysoe Mayer - Makenski N O P Q R S Soyaman - BoilingSoyaman T Taizun - Taizun Timelime - Super San Wich U V W X Y Z Sidst redigeret af Soyaman; 02-01-11 kl 02:05. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilføj Simon Mikkelsen
![]() (Brugte mit IRL navn fordi jeg troede jeg fik chancen for at ændre det >.<) Note: Min Xbox er til reperation, får den om en månedes tid. Og når jeg får den laver jeg osse et nyt Gamertag (Gratis 1-month), poster her når jeg finder ud af det ![]() |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]()
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:35.

【ツ】
Admin ændrede det for mig 

Linear Mode