|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Gamertags
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#52 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
![]() Du kan også registrere dig derinde, og se dine venners gamercards, samt lave om på dit gamercard, osv. ![]() Registrer dig her: https://secure.mygamercard.net/user/signup.php
|
|
| Skulderklap til Taizun af: | MRvense (24-01-10) |
|
|
#54 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man skal heller ik kende andres koder, for at kunne se deres Xbox Live profil. En del af det info man kan finde på din Xbox Live profil, samler de sammen og laver et Gamercard.
Your Xbox 360 GamerCard In MySpace, Forums, and More! -- MyGamerCard.net På forsiden skal du blot skrive dit brugernavn, vælge sprog og størrelse/tema på gamercard, så finder den automatisk info omkring din Xbox Live profil, og sætter det sammen med det sprog, og det tema du har valgt. Derefter får du et link til dit nye gamercard, som du kan bruge til at sætte ind i dine signature, f.eks. her på Snyd.dk's Forum, eller hvor end du ellers kunne tænke dig at benytte dig af dit gamercard.
|
|
|
#56 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Tjah hvorfor dog ikke. Dog har jeg life for tiden et muligt RROD problem. Den viser det hver dag men efter et par forsøg går det over. Tror nok jeg snart må få det fixet. Anyway inde på xbox.com (som guider dig videre til den danske udgave) kan man se andres GT og skrive beskeder (derinde er det kun guld medlemmer der kan skrive), og se hvilke spil de spiller. Skal have fat i splinter cell conviction, og spiller både Gta iv (alle 3 om nødvendigt) Dragonball Raging blast. Der står jeg også har spillet rainbow six vegas 2 men det blev for svært og jeg havde lånt det på det lokale bibliotek i herning
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Fixet. Af en eller anden grund tror jeg forbindelsen ryger mellem min GPU og bundkortet, hvis der spilles for lidt, for det var efter en weekend hvor jeg ikke havde spillet ret meget den kom, begge gange, men anden gang gik væk af sig selv
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 13:00.

Linear Mode