Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Microsoft Xbox > Xbox 360 (X360)

Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt

Microsoft overvåger jer. Så hold øje.

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 15-01-11, 19:58   #1 (permalink)
Senior Medlem

@nugat@'s Avatar

Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Vejle
@nugat@ har en række fans
Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via MSN til @nugat@ Send en besked via Skype™ til @nugat@
Standard Microsoft overvåger jer. Så hold øje.

Mange af jer har måske lagt mærke til ban af XBL Account.

Her er en lille guide til at holde jeres account pletfri og undgå udelukkelse.

Microsoft har en slags teknologi som kan overvåge finde Snyd/Glitches på jeres account derfor frabeder jeg jer at prøve at modificere jeres Xbox eller andet form for snyd.

Mange af jer har nok skippet at læse "Terms of use and Code of Conduct"

Her er følgende overtrædelser man skal begå for få permanent udelukkelse.

- Seksuelt indhold eller religiøs tilsvinelse samt Nazisme og Racisme.

- Skrive fortrolige oplysninger i din "Bio" (Biografi)

- Afsløre sin identitet/ ved fremviselse af Kønsdele samt fremvisning af en form for ID kort når du bruger Xbox Video Chat.

- Salg af sig selv / Salg af Microsoft Points og XBL abonnementskort.

- Samt stødende profil navn. F.eks Pro | hAcKs4YoU eller 15LvLpReStigELoBbYs. (Dog sker det efter advarsler)

Microsoft har en "Zero Tolerance" Politik mod Ban. Er du blevet udelukket permanent har du også mistet retten til at Klage over mistet Gold medlemskab og andet indhold til online brug.

Kommunikations udelukkelse.

Trash Talk ved brug af mikrofon. (Såsom Religiøs tilsvinelse Nazisme og andet uacceptabelt snak. [I dette tilfælde kan du blive fanget direkte af en Xbox Live Support medlem og dette vil blive optaget og sendt til Microsofts support som straks vil give udelukkelse.

Microsoft har et specielt fora til den slags klager. Folk skriver deres klager over deres udelukkelse og man får en forklaring på hvad der var grunden.

Mit bedste råd vil nok være Hold jer fra køb af brugte Xbox(er) der konsollen kan være Banned. Det gælder dog kun for handel over Gul & Gratis eller DBA.

Hvis du bliver andmeldt af flere mennesker eller som GoC kalder for User Feedback er der ingen grund til bekymring Microsoft kikker på klagen. Ser din profil igennem hvis der ikke er fundet noget så er der ingen bekymring for at du bliver udlukket.

Mere Information eller Spørgsmål bare skriv.

Sidst redigeret af @nugat@; 15-01-11 kl 22:22.
@nugat@ er offline   Citer
Gammel 15-01-11, 21:07   #2 (permalink)
Senior Medlem

God of Cheating's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Aug 2008
Sted: NetBeans
Alder: 17
God of Cheating har en række fans
Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46 Points: 5,300, Level: 46
Level up: 75% Level up: 75% Level up: 75%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Send en besked via Skype™ til God of Cheating
Standard

Citer:
Originalt skrevet af @nugat@ Se Indlæg

Microsoft har en slags teknologi som kan overvåge finde Snyd/Glitches på jeres account derfor frabeder jeg jer at prøve at modificere jeres Xbox eller andet form for snyd.

- Samt stødende profil navn. F.eks Pro | hAcKs4YoU eller 15LvLpReStigELoBbYs. (Dog sker det efter advarsler)

Trash Talk ved brug af mikrofon. (Såsom Religiøs tilsvinelse Nazisme og andet uacceptabelt snak. [I dette tilfælde kan du blive fanget direkte af en Xbox Live Support medlem og dette vil blive optaget og sendt til Microsofts support som straks vil give udelukkelse.

Mit bedste råd vil nok være Hold jer fra køb af brugte Xbox(er) der konsollen kan være Banned.
Bemærk: Citat er taget ud a sammenhæng.

Den såkaldte "teknologi" du snakker om er bare et filter, og det vi kalder for "user feedback".

Systemet går automatisk ind og tjekker din profil for bestemte ord eller sætninger der kan ære nedgørende, offensive eller for informative.

Hvis noget af dette på en måde kom igennem det filter, vil de mange xbox live brugere have muligheden for at "file complaint", hvor man udfylder et simpelt skema på to-tre punkter og indsender det til et ekstra sikkerheds system der så vil tjekke det igennem igen.

Du kan ikke blive banned for at kalde dig selv "hAcKs4YoU", da dette ikke på nogen måde er offensivt eller nedgørende, bare dårligt valg af gamertag.

Trash talk går ind under et andet system end det andet, da dette ikke kan direkte tjekkes, bruger de statistiker til at afgøre hvorvidt den person har gjort noget forkert, men de tal det kræver at blive muted af systemet, er væsentligt højere, da man nemt kan "spamme" det tal op.

Der er en EKSTREMT lille sandsynlighed for faktisk at møde OG snakke med en fra Xbox Live, jeg har endnu ikke gjort det.
Og langt størstedelen af tiden sidder man i et privat party med et par venner anyways, ingen kan høre dig.

Og til sidst, en xbox bliver ikke bare lige sådan "banned".

Hvis din Xbox Live gamer profile skulle blive banned, kan der ALTID laves en ny.
Det eneste tidspunkt du kan få banned din Xbox IP er hvis du skulle være dum nok til at prøve at spille online på en JTAGGED Xbox.

Man skal da også være noget så dum, for at kunne få en banned xbox.

ALLE spil butikker SKAL tjekke om konsollen virker både OFF- såvel som ONLINE før de sælger den videre, og hvis man skulle købe en over Gul og Gratis kræver man selvfølgelig at se om den virker før man køber den.

Alt i alt, handler det om sund fornuft og om hvor kæphøj man er.

Jeg trash talker personligt selv hvis en person selv er ude om det, og jeg er ikke typen der ikke siger min mening om religion, men jeg er dog stadig ikke blevet banned.
God of Cheating er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:56.