|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Xbox 360 genopladelige batteri
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Banned
Medlem siden d.: Nov 2010
![]()
|
Jeg vil gerne købe til min xbox 360 controller et genopladeligt batteri, der kan holder en lang tid efter en fuld opladning, jeg fandt en 4800mAh batteri på 4800mAh Battery w USB to DC Cable for Xbox360 Joypad
Men nogen foreslog mig at købe denne: 2 Pieces of USB Powered Rechargeable Battery Det er et batteri med USB-port, virker ganske interessant, men jeg ved ikke hvilken en ville være bedre til Xbox 360 trådløs controller, kan du give mig nogle forslag. Tak på forhånd. Sidst redigeret af SnydAdmin; 22-11-10 kl 21:00. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vidst billigere at købe genopladelige batterier og en oplader end at købe den der tilhører Xboxen.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Aug 2011
![]()
|
Hej, du kan købe et billigt xbox batteri her: Køb koeb billig xbox 360 tilbehør, xbox 360 hedset, xbox 360 batteri, controller batteri
Det er så billigt så hvorfor ikke købe 2! Desuden kan man spille mens den oplader. De er begge lige så gode til en trådløs controller. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:55.

Linear Mode