|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
USB 16gb integral problem
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Jeg købte den nye slimline xbox, og fik fat på et integral 16 gb usb drive, men den siger (og det gør en anden elite også så det er skam ikke konsollen) at den ikke møder de "Recommended Performance" hvilket jeg ikke forstår da jeg har den formatteret til FAT32 og den er over 1 gb (selvfølgelig den er jo på 16) nogen der har interess i at hjælpe.
Den er købt den 3. august i elgiganten i horsens. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Når så Elgiganten har den stadig på tilbud.
![]() Jeg købte en nærmest lige da den kom på tilbud, og så testede jeg den på min mors computer, min egen og min PlayStation 3. Den virkede hos mig på min PlayStation 3 men, er ikke sikker på at PlayStation 3 og Xbox køre helt samme system. Jeg overførte en "SaveGame" til min PlayStation 3, og det virkede.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Tror det er USB'en der ikke køre USB 2.0.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
hmm men den kan som sagt stadig bruges men kun i begrænset omfang. Nogen anelse om i hvilke omfang jeg kan få problemer?
EDIT: Det lyder som om i tror den slet ikke virker men det gør den, den (xboxen) siger bare at den ikke vil fungere optimalt og i hvilket henseende og hvorfor er det jeg leder efter Sidst redigeret af SuperVegitoFAN; 06-08-10 kl 09:04. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mener at usb til xbox 360 højest må være under 16 GB.
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
den regel jeg hørte var. "FAT32 filsystem" "min 1 gb" "max 16 gb RESERVERET TIL XBOX" med andre ord ifølge den kan man godt bruge en 32 unit MEN du vil ikke kunne konvertere mere end 16gb til xbox Des. er de 16gb ikke helt rigtigt kun 14.9 brugbar data lagring
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:55.

Linear Mode