|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Kig venligst.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey folkens, vidste ikke lige hvad jeg kunne kalde den tråd her da jeg ikke kan se hvad problemet er, lev med det.
![]() Altså, jeg skrev for nyligt i en tråd at mit MW2 var gået i stykker pga. en rids på ca. 2 cm, men jeg har åbenbart taget fejl. Mit spil vil ikke læses nede på min xbox. Spillet starter, og skærmen bliver sort, men det 5 sek ad der normalt kommer for Infinity Ward starter ikke, skærmen forbliver bare sort. Jeg får en besked om at jeg har venner der spiller det spil, så den kan jo godt finde ud af hvilket spil det er. Men så lige efter får jeg beskeden om at den ikke kan læse spillet. Men her i dag prøvede mig og min storebror lige på hans xbox, og der virkede det helt perfekt. Det skal lige siges at jeg ikke har problemer med andre spil, kun MW2. Er det min xbox eller min disc? Jeg ved ikke engang hvor gammel min xbox er, da jeg for nyligt var tvunget til at købe en brugt en. Men den larmer meget, så jeg vil gætte på at det er en af de ældre modeller. Nogen der har idéer ? Og hvis det er min xbox; hvad kan jeg så evt. gøre ved det? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 14
![]()
|
det lyder godt nok mystisk. men hvis dit spil virker fint på andre xbox konsoller, så kan det jo kun være din xbox der er noget i vejen med. eller dit disk drev måske. du kunne jo skrive eller ringe ind til microsoft om problemet? det er jo dem der har mest forstand på det
![]()
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
Bedste forslag fra mig ville nok være at du lige skulle få fat på Microsoft support, er sikker på at de kan finde ud af hvad der er galt...
Og var der ikke mulighed for at kunne overføre sit spil over til HD'en i en Xbox så man ikke behøver at bruge CD? Har ikke så meget erfaring med en Xbox men du kunne jo prøve, måske gider din Xbox bare ikke at læse CD'en korrekt.. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||
|
Senior Medlem
Citer:
Og man skal bruge disken, Citer:
Prøver at installere det og så må jeg ellers have fat i Microsoft .. |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Har du Evt vendt og drejet og "været lidt hård" mod din xbox mens mw2 sad i det kan godt være et problem prøvede det selv med fear 2. Prøv Evt at ringe til Microsoft Kundeservice Xbox 360 modellen har altid larmet meget men alligevel overvejer jeg at få en skaffe en igen fordi min ps3 larmer ca ligeså meget nu |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Men nu har jeg så købt en brugt xbox, hvor spillet har virket fint indtil for lidt tid siden. Jeg har ingen ide om hvad der er galt .. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:55.

Linear Mode