|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Lidt kritik til microsoft
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jah alle kender xbox360 og ingen kan blive enige om hvad der er bedst ps3 eller xbox men hvilken xbox ejer har ikke oplevet den frygtede "Ring of death" Tjaa første gang jeg så den troede ejg det var et smart udstyr man kunne skifte ud
EPIC FAIL: Jeg fik den på min gamle xbox (2 gange derfor er jeg skiftet til ps3). Her er en smart hjemmeside der kan hjælpe jer itl at komme af med the ring of death ;D håber det hjalp. Red Ring Of Death (RROD) pÃ¥ XBOX 360 « GhostCom.dk Grunden til at "The ring of fire" kommer frem er at RROD opstår er, at varmeafledningsdelene i boksen simpelthen ikke er gode nok. På bundkortet sidder der 4 sorte kredse med nogle “skumpuder” på der angiveligt skulle lede varmen videre til metal-bunden i kabinettet. Det gør de ikke særligt imponerende. En anden grund er, at varmeafledningen fra de såkaldte X-clamps (der leder varmen væk fra GPU’en) heller ikke er god nok. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Det der så sker er at den kolde lodning mellem GPUen og bundkortet smelter, så GPUen mister forbindelsen med bundkortet. Under alle omstændigheder betyder rød(e) lys at der er noget galt med GPUen.
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
jeg har fixet det før men det var fordi at strømforsyningen lyste rød.
men jeg syntes at vis man har penge til en god pc så er det det man skal købe konsoller har altid været dårlige og du får også bedst grafik til pc ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
helt enig. men er næsten sikker på at alle bil spil har understøttet kontroller.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 18-05-10 kl 16:22. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Dengang Xbox 360 udkom, var det en supermaskine. Alt indhold i en Xbox 360 er næsten kun optimeret til en ting: Gaming. Det er det samme med en PS3. Hvis man har forstand på hardware, og kigger på hvor lidt hardware en nyere konsol faktisk har, og bagefter kigger på hvilke spil de kan køre, så blive man forbløffet. Hardwaren i de nyere konsoller er specielt lavet til den specifikke konsol, og er udviklet således at de yder meget bedre. Al hardware i en konsol arbejder så godt sammen, at der ikke er brug for overdrevede mængder hukommelser. Grunden til at mange vælger at gå efter en konsol, frem for en gaming PC, er for at spare penge. En PC vil med tiden kræve nyt hardware, for at kunne følge med de nye spil. En konsols hardware kan klare alle nyere spil uden problemer, og det er først om en del år at der vil være brug for at lancere en ny konsol.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
men hvorfor kan man så kun spille 24 i BC 2 til konsol når man kan spille 32 til pc.
og er sikker på at vis ARMA 2 var til konsoller ville der ikke være mission editor med fordi så ville man bare lave nogen missioner der lagger for meget. men jeg ved det godt, men kan alligevel bedst lige pc. er der nogen der ved hvad xboxens grafikkort hedder? og hvor meget mb den har? |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Citer:
Citer:
Xboxen er 5 år gammel. Tag lige en 5 år gammel pc, og lad den spille GTA IV; splinter cell conviction? |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:49.

Linear Mode