Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Microsoft Xbox > Xbox 360 (X360)

Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt

42'' hd lcd tv...

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 19-03-10, 13:41   #1 (permalink)
Senior Medlem

Duspende's Avatar

Medlem siden d.: Oct 2009
Duspende er en populær bruger
Points: 2,512, Level: 30 Points: 2,512, Level: 30 Points: 2,512, Level: 30
Level up: 42% Level up: 42% Level up: 42%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Standard 42'' hd lcd tv...

Er det godt at spille Xbox på et 42 tommers? Har fundet et billigt et fra L'easy med 5 MS Delay. Ved ikke om man lægger mærke til det 5 Millisekunders Delay, gør man det?

Duspende er offline   Citer
Gammel 19-03-10, 13:49   #2 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

2-5 ms er meget normalt idag.

Personligt har jeg den holdning, at jo større et tv, desto bedre.
En af mine venner har et 52", som han spiller Xbox 360 på, og det er alt for fedt at spille på.

Prøv eventuelt at finde en nærliggende butik, og tjek om de har samme TV model som den du har set hos Leasy, og se om kvalitet osv. er god.

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Taizun er offline   Citer
Gammel 19-03-10, 22:31   #3 (permalink)
Senior Medlem

utan's Avatar

Vundne Tuneringer: 2

Sted: silkeborg-jylland
Alder: 15
utan er en populær bruger
Points: 3,748, Level: 38 Points: 3,748, Level: 38 Points: 3,748, Level: 38
Level up: 66% Level up: 66% Level up: 66%
Standard

52 tommer mit er 19

utan er offline   Citer
Gammel 20-03-10, 05:23   #4 (permalink)
Aktiv Medlem & Skribent

lundahl's Avatar

Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
lundahl har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 6,807, Level: 54 Points: 6,807, Level: 54 Points: 6,807, Level: 54
Level up: 29% Level up: 29% Level up: 29%
Standard

Citer:
Originalt skrevet af utan Se Indlæg
52 tommer mit er 19
Tror vist mit er på 24
Gammel 21-03-10, 15:46   #5 (permalink)
Senior Medlem

Duspende's Avatar

Standard

http://www.leasy.dk/tv-og-lyd/fladsk...kaerms-tv.aspx

Tror i at det ville være pengene værd?

Gammel 21-03-10, 20:50   #6 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Det er billigt. Og synes ellers ik man tit ser billige varer hos Leasy(Efter min mening).

Har dog fundet et 42" Philips TV, som blot er en lidt nyere model. Prisen for denner ligger omkring 4900kr fra Wupti, og andre forhandlere. (Se links forneden)

• Nedenstående er en liste over de ting som den model jeg har fundet har af specifikationer, som den model du har fundet ikke har:
  • 3 HDMI Indgange (Din har kun 2)
  • 1x USB Indgang (Din har ingen)
  • 50.000:1 kontrast (Din har 30.000:1)
  • 6ms (Dette er dog et mindre minus. 5ms og 6ms kan der næsten ik mærkes forskel på)
  • Pixel Plus HD (Din har Digital Crystal Clear, som er et ældre billedbehandlingssystem. Pixel Plus HD blev sat i værk i 2007)
  • DVB-T/C Tuner (Din har kun DVB-T Tuner)
  • Andet: Synes personligt at den model jeg har fundet, har et federe design, med blødere afrundede linier. Den model jeg har fundet, vejer også mindre, dog er den lidt større (Nogle få millimeter). Den model jeg har fundet kræver dog også et lidt større vægbeslag end den du har fundet, og derudover har den model jeg har fundet, et strømforbrug på 210 watt, hvilket er 15 watt mere end din, men på standby forbruger den jeg har fundet, mindre strøm end den du har fundet.

Hos Leasy koster den model jeg har fundet, 8.000kr kontant, men hos Wupti kan den fås til 4900kr (Er ikke helt sikker på hvad prisen var i fragt). Uanset, synes jeg næsten du skulle gå efter den jeg har fundet hos Wupti:

http://www.wupti.com/Produkter/W42PF...um=partnersite

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."
Gammel 21-03-10, 21:25   #7 (permalink)
Senior Medlem

Duspende's Avatar

Standard

Mit budget er ikke så stort, så jeg tænkte mere på, tror du at det TV jeg har fundet, vil kunne køre Xbox spil uden det kommer til at se grimt ud?

Gammel 21-03-10, 21:41   #8 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

16 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
Alder: 37
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Ja helt enig Taizun.. Har personligt aldrig benyttet leasy, men de har ikke været kendt for gode priser.. Men lige denne skærm er de faktisk blandt de billigste.

@Duspende, jeg ville også nærmere gå efter det TV Taizun henviser til - prisen vil være det samme, men virker noget bedre

SnydAdmin er offline   Citer
Gammel 21-03-10, 23:51   #9 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Standard

Citer:
Originalt skrevet af Duspende Se Indlæg
Mit budget er ikke så stort, så jeg tænkte mere på, tror du at det TV jeg har fundet, vil kunne køre Xbox spil uden det kommer til at se grimt ud?
Som jeg netop skrev, så sparer du faktisk penge på at købe det TV jeg fandt til dig. Det er samme producent (Philips), TV'et har samme størrelse (42"), tv'et er blot en model højere end den du selv havde fundet. Derudover var der blandt andet en del andre fordele ved at købe den som jeg fandt til dig, så som: Kontrasten er bedre, flere indgange til diverse ting (HDMI, USB), og prisen er endda 100kr lavere(Mener ikke at Wupti tager noget for fragt, men ved det ærlig talt ik 100%).

Men ja, et sådan TV (Uanset om du vælger den du har fundet, eller den jeg har fundet) ville uden problemer kunne bruges til at spille Xbox 360, PS3, Wii, og diverse konsoller, samt blot at se TV.

Går man efter det sprødeste billede/kvalitet, så skal man selvfølgelig ud at lede efter et Plasma eller LED TV, således vil prisen også stige.

On a side note: Engang efter sommer håber jeg på at have fået mig et arbejde. Til den tid vil jeg også være på udkig efter et LED TV i 37-42" størrelse. Tror også at prisen på LED TV er lidt lavere til den tid... Priserne er faktisk allerede faldet en del på LED TV, så det ser lyst ud for mig

Snyd.dk Moderator

Gammel 22-03-10, 08:56   #10 (permalink)
Senior Medlem

@nugat@'s Avatar

Medlem siden d.: Mar 2009
Sted: Vejle
@nugat@ har en række fans
Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44 Points: 4,820, Level: 44
Level up: 35% Level up: 35% Level up: 35%
Send en besked via MSN til @nugat@ Send en besked via Skype™ til @nugat@
Standard

Citer:
Originalt skrevet af Taizun Se Indlæg
Det er billigt. Og synes ellers ik man tit ser billige varer hos Leasy(Efter min mening).

Har dog fundet et 42" Philips TV, som blot er en lidt nyere model. Prisen for denner ligger omkring 4900kr fra Wupti, og andre forhandlere. (Se links forneden)

• Nedenstående er en liste over de ting som den model jeg har fundet har af specifikationer, som den model du har fundet ikke har:
  • 3 HDMI Indgange (Din har kun 2)
  • 1x USB Indgang (Din har ingen)
  • 50.000:1 kontrast (Din har 30.000:1)
  • 6ms (Dette er dog et mindre minus. 5ms og 6ms kan der næsten ik mærkes forskel på)
  • Pixel Plus HD (Din har Digital Crystal Clear, som er et ældre billedbehandlingssystem. Pixel Plus HD blev sat i værk i 2007)
  • DVB-T/C Tuner (Din har kun DVB-T Tuner)
  • Andet: Synes personligt at den model jeg har fundet, har et federe design, med blødere afrundede linier. Den model jeg har fundet, vejer også mindre, dog er den lidt større (Nogle få millimeter). Den model jeg har fundet kræver dog også et lidt større vægbeslag end den du har fundet, og derudover har den model jeg har fundet, et strømforbrug på 210 watt, hvilket er 15 watt mere end din, men på standby forbruger den jeg har fundet, mindre strøm end den du har fundet.

Hos Leasy koster den model jeg har fundet, 8.000kr kontant, men hos Wupti kan den fås til 4900kr (Er ikke helt sikker på hvad prisen var i fragt). Uanset, synes jeg næsten du skulle gå efter den jeg har fundet hos Wupti:

http://www.wupti.com/Produkter/W42PF...um=partnersite
i den her tid nope ik en god ide ;D vent til efter 2012 xD (Der kommer et nyt signal.... IGEN)

@nugat@ er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:48.