|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
42'' hd lcd tv...
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2-5 ms er meget normalt idag.
Personligt har jeg den holdning, at jo større et tv, desto bedre. En af mine venner har et 52", som han spiller Xbox 360 på, og det er alt for fedt at spille på. Prøv eventuelt at finde en nærliggende butik, og tjek om de har samme TV model som den du har set hos Leasy, og se om kvalitet osv. er god.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Det er billigt. Og synes ellers ik man tit ser billige varer hos Leasy(Efter min mening).
Har dog fundet et 42" Philips TV, som blot er en lidt nyere model. Prisen for denner ligger omkring 4900kr fra Wupti, og andre forhandlere. (Se links forneden)
Hos Leasy koster den model jeg har fundet, 8.000kr kontant, men hos Wupti kan den fås til 4900kr (Er ikke helt sikker på hvad prisen var i fragt). Uanset, synes jeg næsten du skulle gå efter den jeg har fundet hos Wupti: http://www.wupti.com/Produkter/W42PF...um=partnersite
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forum Bossen
Ja helt enig Taizun.. Har personligt aldrig benyttet leasy, men de har ikke været kendt for gode priser.. Men lige denne skærm er de faktisk blandt de billigste.
@Duspende, jeg ville også nærmere gå efter det TV Taizun henviser til - prisen vil være det samme, men virker noget bedre
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Men ja, et sådan TV (Uanset om du vælger den du har fundet, eller den jeg har fundet) ville uden problemer kunne bruges til at spille Xbox 360, PS3, Wii, og diverse konsoller, samt blot at se TV. Går man efter det sprødeste billede/kvalitet, så skal man selvfølgelig ud at lede efter et Plasma eller LED TV, således vil prisen også stige. On a side note: Engang efter sommer håber jeg på at have fået mig et arbejde. Til den tid vil jeg også være på udkig efter et LED TV i 37-42" størrelse. Tror også at prisen på LED TV er lidt lavere til den tid... Priserne er faktisk allerede faldet en del på LED TV, så det ser lyst ud for mig ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:48.

mit er 19

【ツ】

Linear Mode