|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Jeres Top 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey. dette er en tråd hvor Xbox 360 ejere kan poste deres Top3 Xbox 360 spil liste, og forklare lidt om hvad det er for et spil. kom med JERES meninger
jeg kan ligeså godt startejeg ejer ikke mange Xbox 360 spil, men jeg er glad for dem jeg har. Nr.1 : Fallout 3. Fallout 3 er et glimmerende spil, fyldt med historie, action og sjov! realistisk og fyldt med mystik. jeg kan ikke få nok af at vandre gennem The Wastelands sammen med min buffed Ghoul der er geared op for alle forhindringer. jeg har gennemført spillet en masse gange og tror skam jeg kan klare én til. Nr.2 : GTA IV. genialt spil. der er ikke meget at sige om GTA IV til Xbox. det er ligesom alle de andre GTA spil, et spil man ikke kan ligge fra sig. jeg har spillet det i flere måneder og først nu gennemført det. jeg spillede selfølgelig ikke missionerne, men havde også sjov engang imellem. det nye GTA IV har en fantastisk grafik, men desværre er meget også fjernet, som f.eks flyvemaskiner. ødelægger en smule spillet, men stadigvæk fantastisk! Nr.3 : Halo 3. alle kender nok Halo serien. det er spækket med Action, og Aliens. jeg har brugt mange timer på dette spil, sammen med Venner, over nettet og alene! samme oplevelse hver gang, det gør ikke noget da man aldrig bliver træt af det.der er sgu ikke mange spil der kan måle sig med Halo3 det er nu jeres tur til at poste jeres top3 lidt ligesom jeg har gjort her håber i finder ud af det. og go' gaming!
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ejer jeg godt nok ikke en Xbox 360 længere(Den er SnydAdmin den stolte ejer af nu
), men derfor går jeg vel stadig ud fra at jeg kan skrive hvilke spil jeg bedst kunne lide dengang jeg havde den.
Et spil mange aldrig troede ville komme. Skepticismen blev dog brudt tilbage i foråret 2008, og GTA IV udkom. Spillet blev med stor glæde modtaget i mange lande verden over, og det var en kæmpe udvikling fra de tidligere spil i serien. Wikipedia: Grand Theft Auto IV - Wikipedia, the free encyclopedia
Hop, smid en sticky-granat, lav en 180 vending, skyd fjenden, land på jorden igen, se fjenden som modtog sticky-granaten, springe i luften, saml en plasmariffel op, og gør det hele én gang til. Wikipedia: Halo 3 - Wikipedia, the free encyclopedia
Har i mange år været vild med Fable, og da jeg hørte om Fable II's kommende udgivelse tilbage i sin tid, var jeg virkelig glad for at jeg havde investeret i en Xbox 360. Et fantastisk opbygget spil, som kan holde dig beskæftiget i timevis, og med den nye 2-spiller mulighed, er det blot blevet endnu sjovere. Wikipedia: Fable II - Wikipedia, the free encyclopedia
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 14-10-09 kl 15:28. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:48.

jeg kan ligeså godt starte

Linear Mode