Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Microsoft Xbox > Xbox 360 (X360)

Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt

Jeres Top 3

Svar

Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 14-10-09, 14:45   #1 (permalink)
Moderator

Soyaman's Avatar

Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Albertslund
Soyaman er en populær bruger
Send en besked via Skype™ til Soyaman
Standard Jeres Top 3

hey. dette er en tråd hvor Xbox 360 ejere kan poste deres Top3 Xbox 360 spil liste, og forklare lidt om hvad det er for et spil. kom med JERES meninger jeg kan ligeså godt starte

jeg ejer ikke mange Xbox 360 spil, men jeg er glad for dem jeg har.

Nr.1 : Fallout 3.
Fallout 3 er et glimmerende spil, fyldt med historie, action og sjov! realistisk og fyldt med mystik. jeg kan ikke få nok af at vandre gennem The Wastelands sammen med min buffed Ghoul der er geared op for alle forhindringer. jeg har gennemført spillet en masse gange og tror skam jeg kan klare én til.

Nr.2 : GTA IV.
genialt spil. der er ikke meget at sige om GTA IV til Xbox. det er ligesom alle de andre GTA spil, et spil man ikke kan ligge fra sig. jeg har spillet det i flere måneder og først nu gennemført det. jeg spillede selfølgelig ikke missionerne, men havde også sjov engang imellem. det nye GTA IV har en fantastisk grafik, men desværre er meget også fjernet, som f.eks flyvemaskiner. ødelægger en smule spillet, men stadigvæk fantastisk!

Nr.3 : Halo 3.
alle kender nok Halo serien. det er spækket med Action, og Aliens. jeg har brugt mange timer på dette spil, sammen med Venner, over nettet og alene! samme oplevelse hver gang, det gør ikke noget da man aldrig bliver træt af det.der er sgu ikke mange spil der kan måle sig med Halo3

det er nu jeres tur til at poste jeres top3 lidt ligesom jeg har gjort her håber i finder ud af det. og go' gaming!

There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne
Soyaman er offline   Citer
Gammel 14-10-09, 15:20   #2 (permalink)
Moderator

Taizun's Avatar

3 Highscores

Medlem siden d.: Dec 2008
Sted: Esbjerg, Danmark
Alder: 20
Taizun har en gylden aura om sigTaizun har en gylden aura om sig
Send en besked via MSN til Taizun Send en besked via Skype™ til Taizun
Standard

Nu ejer jeg godt nok ikke en Xbox 360 længere(Den er SnydAdmin den stolte ejer af nu ), men derfor går jeg vel stadig ud fra at jeg kan skrive hvilke spil jeg bedst kunne lide dengang jeg havde den.

• 1. GTA IV
Et spil mange aldrig troede ville komme. Skepticismen blev dog brudt tilbage i foråret 2008, og GTA IV udkom. Spillet blev med stor glæde modtaget i mange lande verden over, og det var en kæmpe udvikling fra de tidligere spil i serien.
Spil-mæssigt synes jeg at dette spil havde en god, sjov og tilpas lang historie. Da tilføjelsen ''The Lost and Damned'' udkom, gjorde den det også muligt at se nogle af de missioner man havde klaret som Niko, fra en anden synsvinkel, som en anden karakter.
Spillets grafik samt fysik-motor var de 2 første ting der virkelig var et kæmpemæssigt gennembrud for Rockstar. Disse 2 elementer er efter min mening også de vigtigste, når det kommer til spillets udseende og karakter.
Dette spil er et must for enhver Xbox 360, PS3 eller PC ejer.
Wikipedia: Grand Theft Auto IV - Wikipedia, the free encyclopedia
  • 2. Halo 3
Hop, smid en sticky-granat, lav en 180 vending, skyd fjenden, land på jorden igen, se fjenden som modtog sticky-granaten, springe i luften, saml en plasmariffel op, og gør det hele én gang til.
Fast-Paced shooting slog hårdt igennem med udgivelsen af Halo 3.
Til min forargelse ejer jeg dog ikke en Xbox 360 længere, så derfor er Halo 3 ikke inden for min rækkevidde. Men hold da helt op, det spil blev man aldrig træt af. Selvom jeg valgte at spille det online, eller sammen med en ven på Split-Screen, så var det lige sjovt hver gang.
Personligt håber jeg på at Halo 3 udkommer til PC, men der går sikkert nok noget tid før det sker, hvis det sker.
Wikipedia: Halo 3 - Wikipedia, the free encyclopedia
  • 3. Fable II
Har i mange år været vild med Fable, og da jeg hørte om Fable II's kommende udgivelse tilbage i sin tid, var jeg virkelig glad for at jeg havde investeret i en Xbox 360. Et fantastisk opbygget spil, som kan holde dig beskæftiget i timevis, og med den nye 2-spiller mulighed, er det blot blevet endnu sjovere.
Derudover har Fable II også en fed semi-online del. Du kan ikke spille med andre online, men du kan se en lille kugle flyve rundt, som markerer personers placering i spillet, in real time. Spillet understøtter også brug af mikrofon, hvilket betyder at man kan kommunikere med andre folk, hvis deres lille kugle er tæt nok på en.
Alt i alt, et fedt spil... Men nu har jeg også altid elsket RPG spil
Wikipedia: Fable II - Wikipedia, the free encyclopedia

Snyd.dk Moderator

"Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it."

Sidst redigeret af Taizun; 14-10-09 kl 15:28.
Taizun er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are Fra

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:48.