|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
xbox live online.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv haft problemer med dette.
I mit tilfælde skyldtes det at min router opsætning gjorde det svært for Xbox Live at sende og modtage informationer igennem routeren. Jeg gennemgik en test af mit internet på min Xbox, og fik ad vide at det var pga. at jeg benyttede mig af en NAT opsætning af type 3, hvilket er en sikkerhedsfunktion. Dengang jeg ejede min Xbox 360, genstartede jeg blot min router, så den benyttede sig af fabriksindstillingerne, og derefter virkede det.
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Du skal være guld medlem for at kunne spille nogen spil Online på din Xbox. Så er problemet jo meget åbenlyst nu ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:47.

Linear Mode