|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Halo 3: ODST Custom Controller
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey folkens ! Længe siden !
Ville spørge om nogen kunne lave noget research for mig ? ![]() Har selv prøvet men fandt intet .. Det er fordi at spillet Halo 3: ODST udkommer her snart, og min norske ven snakkede om at man kunne få en "Custom Controller" med hvis man forudbestilte spillet i GameStop. Min gamle controller er allerede totalt i stykker, og halvdelen af knapperne virker nogen gange ikke, så jeg tænkte at hvis jeg skal ha' en ny en, hvorfor så ikke købe den her. ![]() Her er et billede, den er alt for fed! Men altså. Jeg ved at man får det hvis man forudbestiller special edition af spillet i USA, men er ikke sikker på om det også gælder herhjemme. Jeg kunne selvfølgelig finde en busplan og tage ind og spørge, men det gider jeg ikke da vi idag har den geniale opfindelse kaldet internettet ! ( Ja jeg er doven. )Ville være dejligt med et svar snart ! Spillet udkommer om omkring 3 uger. ![]() - GoC |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er kun Gamestop der sælger pakken, så udvalget af sælgere er temmelig begrænset
![]() Gamestop.com - Halo 3: ODST |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jah men det er dog muligt. Har du lavet en "research" på dba?
Nyt og brugt, køb og salg på dba.dk - Danmarks største handelsportal |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:47.

( Ja jeg er doven. )

Linear Mode