|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Tennis til xbox (skal bruge svaret hurtigt skal købe imorgen)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Jeg vil gerne købe et tennis spil, men kan ikke helt bestemme mig !!. Følgene spil:
Virtua Tennis 2009 Virtua Tennis 3 Smash Court 3 Tennis Hvis der andre udover disse spil, er i meget velkomne til at nævne det også. Det er til xbox 360 .Sidst redigeret af MRvense; 10-07-09 kl 22:28. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du burde google nogle anmeldelser af spillet før du begiver dig ud på den store rejse ned til spil butikken
det gør jeg altid, før jeg vælger et spil![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Game Freak!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Nå, jeg ville mene at VT09 har fået noget bedre andmeldelse end VT3. Har også hørt godt om VT09 og at teknikken på spillerne er bedre, så det føles mere virkeligt. (ved ikke, da det kun er noget jeg har hørt)
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Sep 2008
![]()
|
Citer:
![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:46.

.

det gør jeg altid, før jeg vælger et spil

Linear Mode