|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
nyt spil til Xbox 360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey hvaså. min computer er fucked og kan derfor ikke spille på den
HELDIGVIS har jeg en Xbox 360 som jeg bruger særlig tit. men jeg sidder nu og mangler nogle spil til den da jeg først kommer til at spille computer igen om et par måneder. snif ![]() jeg leder efter et spil som er riiimelig holdbart. gidder ikke de møg spil man gennemfører på en dag . hvis der er en Multiplayer i spillet ville det være perfekt! så kan jeg underholde mig i længere tid med det. jeg har kigget lidt på Gears of War 2 men jeg vil spørge jer før jeg går i krig med shopping ![]() genren er lidt ligemeget. helst ikke børnespil eller bilspil (som Need for Speed) håber i kan hjælpe mig. jeg sidder her og røvkeder mig :O svar tilbage snart. plz!
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Halo 3 - Mega fed Single Player del/historie og kampe. Og en endnu federe multiplayer del
![]() Gears of War 2 - Endnu engang en rigtig fed Single Player del, med en helvedes(Bogstaveligt talt) masse action. Dette spil serverer action i den største stil, da man stort set aldrig kommer til at gå rundt om et hjørne, uden at skulle affyre sit våben. Multiplayer delen gik jeg dog personligt lidt død i, da det begyndte at minde alt for meget om det samme, men det bedste ved multiplayer delen, er ''Horde''-delen, hvor man skal kæmpe imod en række fjender, runde efter runde(I alt 50 runder). Det er sindsygt svært i længden, og det anbefales at man spiller det med et par personer man er sammen med(1-3 venner), da det giver den fedeste oplevelse. Battlefield: Bad Company - Har ikke selv prøvet det, men alt efter hvad jeg har set og hørt om det, skulle det være spækket med latter og action, hvilket jeg personligt elsker. Har ikke hørt om hvordan multiplayer-delen er, så der kan jeg desværre ikke give dig nogle hints. Men dette spil køber jeg helt klart når jeg får fat i en PS3 om ikk så lang tid ![]() Resident Evil 5 - Utroligt fed Single Player del, som giver mulighed for Co-Op(Hvor en ven kan overtage personen der er sammen med dig igennem spillet(Kræver 2 Controllere, eller Xbox Live Guld)). Også spækket med action, og en styremåde lidt i stil med Gears of War. Historien i denne udgave af Resident Evil overgår stort de andre spil, efter min mening. Dette spil savler jeg evigt og altid over.... Har dog også været en Resident Evil fan siden Playstation 1 udgaverne :P Farcry 2 - Totalt fedt spil. Der er altid noget at lave i dette spil. Det minder langt fra om den første udgave af spillet, da udgiverne af spillet i denne omgang er en helt anden producent/udgiver. Fyldt med realistiske detaljer, som vildtlivs områder, ild der får en til at tro stuen er i brand, lyde der skærer igennem ens anlæg, og derud af. Et utroligt FPS(First Person Shooter) spil, hvilket også har en brilliant multiplayer del, hvor man kan hente andre folks baner, som de helt selv har lavet, ved hjælp af den indbyggede editor. Tusindvis af spillere, hundredevis af baner, og spandevis af våben af låse op for. Dette spil er virkelig fedt, og jeg anbefaler det stærkt ![]() Vil lige vende tilbage senere, med flere indslag, da jeg har lidt travlt ![]()
|
|
|
#3 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil ikke anbefale hverken BF:BC eller FC2. BC's singleplayer er utrolig hurtigt gennemført og ikke mindst kedeligt. FC2 er egentligt meget fedt i starten, men man laver stort set det samme hele spillet igennem.
Kan selv anbefale Street Fighter 4 ![]() Fedeste kampspil lavet i dette årti ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
lyder fedt. prøv at komme med nogle flere eksempler når du en dag får tid så jeg kan samligne dem osv
tak for hjælpen btw
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Game Freak!!
Hvis man spørger mig er dette spillet
GTA IV: Det kan ikke gennemføres på en dag. Historien er genial. multiplayer delen er online, men holder virkelig godt. vil selv mene dette er en af de fedeste spil der er i serien. The Orange Box: Indholder: Half-Life 2: fedt spil, men når man kommer et godt stykke ind i spillet ski*** man nærmest i bukserne, hvis man ikke kan se om hjørner, eller kigge alle steder på en gang (mener ikke der er multiplayer del på xbox) Half-Life 2: episode 1: er desværre ikke kommet så langt med det, så skal ikke kunne sige det Half-Life 2: episode 2: er ikke kommet igang Portal: Single player, men virkelig et spil, hvor du skal tænkte dig om for at gennemføre nogle af banerne Team Fortress 2: Kun multiplayer del. hvis man kan li' css, vil man også kunne lide dette. Der er ni personer at vælge imellem, som hver har et bestemt våben og "speciale" Assassins Creed: Single player, men den fedeste grafik og det fedeste gameplay. Kan nok gennem føres på en/to weekend'er, hvis man virkelig konsentrerer sig Mirrors Edge: Single player. Parkour spil, hvor du hopper fra hus til hus. Lidt kort, men så kan man altid tage en time trial, speed run eller lign. hvor du skal igennem checkpoints. Der er mange extra baner på markedspladsen, såsom baner, hvor der svæver nogle klodser i luften, hvis man falder, falder man lige ned håber det kan hjælpe ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
okay. indtil videre er de her spil på min "måske-liste"
Battlefield: Bad Company Gears of War 2 GTA: IV bare kom med flere. jo flere muligheder jo bedre! hvis der er nogle af de spil her som har givet jer en dårlig oplevelse meld venligst tilbage ![]()
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Halo 3 - Det er kåret som det bedste online spil til 360.
![]() Singleplayer delen har en fin historie og sådan, men den bliver kedelig ret hurtigt. Men så er man så heldig der er Matchmaking ( multiplayer ), hvor man kan spille en masse forskelligt, det kræver dog Guld ( der er 3x1 gratis på din box i forvejen ).Der er også Forge, det er Halo's "Custom Map Maker", hvor du kan lave stortset alt. ![]() Og Custom Games ( min favorit det ), hvor du kan designe din egen spiltype ( Gametype ), alt efter hvad du mener er sjovest. Her kan man også bruge baner der er lavet i Forge. ![]() Læg mærke til at ALT hvad der er i Halo, kan spilles online. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator
man får Halo 3 med når man køber Boxen
jeg skulle nok ha' sagt jeg har det men.. det har jeg altså ![]()
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
der er mange steder hvor du kan købe din Xbox og få 3 spil med. jeg fik Indiana Jonse (lego) + Kung fu Panda. Need For Speed og sidst og størst Halo 3
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:43.

HELDIGVIS har jeg en Xbox 360 som jeg bruger særlig tit. men jeg sidder nu og mangler nogle spil til den da jeg først kommer til at spille computer igen om et par måneder. snif
. hvis der er en Multiplayer i spillet ville det være perfekt! så kan jeg underholde mig i længere tid med det. jeg har kigget lidt på Gears of War 2 men jeg vil spørge jer før jeg går i krig med shopping 

Linear Mode