|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
3x1 Måneders Xbox LIVE Trial
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey peeps !
Endnu engang vil jeg skrive her på 360 forummet, mit y-forum. ![]() Det her tip er til jer der lige har fået jeres Xbox, eller bare ikke er kommet på LIVE endnu. ------------------------------ Microsoft har været så venlige, at give alle Xbox 360'ere 3 måneders GRATIS Xbox LIVE. ( 3 "1-måneders" godt nok . ) Det du gør er at du går ind og laver en Xbox 360 bruger. Du udfylder alt normalt, men når du kommer til den del hvor den spørger om du vil joine Xbox LIVE, trykker du ellers bare på "Keep Silver". Nu skulle du meget gerne få et tilbud, om at få en 1-månedes Xbox LIVE Gold Trial. ( Undskyld, men jeg kan ikke dele det op da jeg ikke er ved boxen lige nu, kan være jeg opdatere senere .. )------------------------------ Ja, nu er jeg ikke heeeeelt sikker på at det er sådan man gør, men der er i hvert fald de der 3x1 måneders trial et sted, prøv dig ellers frem ! ![]() ( Har brugt mine på at fjolle lidt rundt i Halo og pwne noobs "hihi". )Håber det kan bruges, fint at vide hvis man løber tør for Guld og ikke kan betale foreløbig, eller hvis man vil prøve Xbox LIVE før man betaler. ![]() - En 360 er intet værd uden LIVE, hvis du ikke vil betale for Guld, så få i det mindste Silver, der kan man godt nok kun chatte, men det er fint hvis man vil snakke med en ven mens man spiller. ![]() Håber i ka' bruge det ! - GoC |
|
|
|
| Skulderklap af 4 brugere til God of Cheating |
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"skal" man lave en ny bruger for at få en måned gratis?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:42.

. )
)

Linear Mode