|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Keyboard til 360
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe, dette var en af de første ting jeg gjorde, da jeg skulle skrive brugernavn osv. da jeg lige havde fået min Xbox
![]() Det ville også kun være logisk at man kunne gøre dette, pga. 1. Vi lever altså i nuet. For 30 år siden ville det måske have været anderledes, omkring hvor vidt man kunne denne slags :P. 2. Det er Microsoft der har udviklet Xbox 360'en. Man kan kun sige sig selv at man kan tilslutte et tastatur. Og 3. Med indbygget MSN, samt en masse funktioner der kræver at man skal skrive, er det endnu engang kun logisk at dette er muligt ![]() Men jo, udmærket tip til dem der endnu ikke vidste det Men ellers kan man også altid ofre den lille sjat penge det koster at få selve Xbox 360 Controller Tastaturet Den er rimelig praktisk.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Game Freak!!
det er virkelig smart, skrev en lang besked til en af mine venner, og der gik tid før jeg fik svar.
![]() ![]() ![]() og jeg svarede ok hurtigt, han blev bare mere og mere fustreret, fordi han troede jeg kunne skrive så hurtigt på min xbox ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
hvad nu vis man har med stik? :O altså u-trådeløs xD virker det så?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:42.

Linear Mode