|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Achievements er populære
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
X360 Fanboy
![]() ![]() ![]() ![]() |
Xbox 360 Achievements er populære som aldrig før. Xbox 360 ejere (Folk med Xbox Live, vel at mærke) har samlet i alt 2.5 Milliarder achievements ind, og 52 Milliarder Gamerpoints.
Kilde: Achievements er populære |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja det er sku imponerende
![]() Og skide smart da det indirekte skaber mersalg Citat: "Vi havde aldrig regnet med en sådan modtagelse, hvor der i dag findes Achievement fan-sites og hvor folk spiller produkter de ellers ikke ville have spillet, udelukkende for at få de mange Achievement-points."
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
mega. men hvad får man ud af disse achievement points? lidt spil af penge bare for at blære sig
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
ja det er for blær og for udfordringens skyld at folk gør det. Og lidt som et spil i sig selv at tilegne sig mange achievements.
Men der er da potentiale til at gøre mere ved achievements.. evt noget med gaver / konkurrencer omkring at opnå bestemte ting hvilket kunne få endnu flere til at gå efter dem.
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Patches har og vil altid være gratis for en Xbox Live(Silver+Gold Medlem), uanset hvor mange achievements og gamerpoints man har.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Personligt ved jeg heller ik hvem der gider bruge penge på at opnå achievements. Jeg er meget omhyggelig når det kommer til valg af spil Det skal være lige min stil, ellers gider jeg ik bruge penge på et spil ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:42.

【ツ】

Linear Mode