|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Achievements er populære
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
|
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Ja vi (familien) stoler også meget på coolshop, så den er ihvertifald sikker at bruge, og den billigste danske hjemmeside eller det siger de da. Plus deres ekstra nice prisgaranti så hvis man finder det billigere et andet sted hvor sikkerheden er lige stor kan man få sænket prisen. Yeps coolshop.dk er nice
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]() Og derudover så vandt de også hele 3 E-Handelspriser på Børsen i år, i disse kategorier: - Salg af elektronik - Bedste detailforretning - Samt hovedprisen
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
<3 Coolshop.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Sted: Danmark/ikast-brande kommune
Alder: 18
![]()
|
Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor coolshop er så billig. Deres varer er fra UK mit SC:C Fx kan jeg ikke få dansk tekstet (det generer mig heller ikke tværtimod) ville bare sige det
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
Moderator
hehe. grunden til at det er billigt er også fordi de køber stort ind. jo flere spil de køber sammentidig jo billigere koster det dem. dvs de kan sætte prisen lavere ned
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
De nordiske versioner af diverse spil-titler er vel og mærket også dyrere inde på CoolShop.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 12:41.

Linear Mode