|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Xbox 360 (X360) Snak om computerspil til Xbox 360 eller omkring X360 generelt |
Sådan Fixer Du Red Ring of Death !
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
EDIT: Kig længere nede for at få en Video Guide. - Tak til Daniel.
![]() Guide indsat på Snyd: Red Ring of Death - Xbox 360 - Hjælp Hey peeps ! ![]() Har i prøvet at vente på at få jeres 360 hentet pga. RROD ( Red ring of Death ) ? Det har jeg .. der gik 3 uger før de kom, og 5 uger før jeg fik den igen. Men altså .. Jeg har haft RROD 3 gange nu. Jeg fandt en meget simpel måde at få Xboxen op at køre igen på nettet, så ville lige dele den med jer ! ![]() Step 1. Få RROD ! !!! ( Sker mindst en gang mens man har sin 360 :b ).Step 2. Tag Xboxen fra. Step 3. Find 2-3 tørre håndklæder og pak din Xbox ind i dem. Step 4. Stil din Xbox et mørkt, tørt og koldt sted i 14 - 24 timer. Step 5. Pak din Xbox ud af håndklæderne og sæt den til igen. Step 6. Spil løs ! ![]() ------------------------------------------------------------ Det her virkede for mig. ( I tilfælde af den stadig ikke gider, lad den står et par timer til. ) Det er ikke sikkert det er permanent, din Xbox kan få det igen efter 2-4 måneder, men så gør du det bare igen ! Efter det skulle det stoppe. ![]() Husk !: Før du prøver dette, sluk Xboxen og på kontakten og tænd igen efter 5 min, det kan ske det bare er en fejl. Dette kan også ske ved at du muligvis har slukket og tændt strømmen hurtigt. ( Bare gør hvad der står ovenover i det tilfælde ). - Håber det kan hjælpe jer ! ![]() - GoC ![]() Sidst redigeret af God of Cheating; 18-05-10 kl 19:33. |
|
|
|
| Skulderklap af 4 brugere til God of Cheating |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en enkelt gang fået RRoD.
Det skete helt ud af det blå, men jeg genstartede den blot, og så var det problem ovre ![]() Men tak for tippet, selvom jeg egentligt ikke bruger min Xbox 360 mere, da jeg skal sælge den ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]() Og forstår ikke du vil sælge den. :b Den er god at have hvis man bare gider betale for Xbox Live Guld. ^^ Men self. det din beslutning ( Jeg er sådan små afhængig af min :P ). |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Er blevet lidt træt af Xbox 360... Sætter den dog nogle gange til vort nye store 37" Full-HD TV Satme fedt at spille på.Men vil bare af med den før jeg skaffer mig en PS3.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Spiller oftest FPS og bilspil. Men er til en masse forskellige genrer når det kommer til stykket. Et spil jeg med garanti skal have, er den nyere Ratchet & Clank
![]()
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På trods af at jeg ikke ejer en Xbox, synes jeg, at det lyder meget fornuftigt og mærkeligt på samme tid.
Der er massere af lign. videoer på YouTube. Måske vi skulle gøre denne tråd til et opslag? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Fandt nu mit et andet sted. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
X360 Fanboy
Hvis du stadig har garanti på den (Oftest 2 år), skal du hellere sende en mail til Micrsosoft på Xbox.com | Xbox.com Home, så afhenter de den, og du får den igen efter 5-8 dage.
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 23:17.

Linear Mode