|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Pokémon + Nobunaga's Ambition - NDS
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En crossover med Pokémon og Nobunaga no Yabou (Nobunaga's Ambition) er på vej i anden kvartal 2012 i Japan og der er udgivet lidt information om hvem der bliver partnere mellem menneske og pokémonen samt der er frigivet en trailer.
Nobunaga er krigsherren og er partner med Zekrom Oichi hjælper dig i spillet og er partner med Jigglypuff Mitsuhude er partner med Articuno Shingen er partner med Groudon Kenshin er partner med Mewtwo Der er vil komme flere information om spillet i Januar udgaven af CoroCoro. Note: Traileren er på japansk
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nice... det lyder noget man skal kigge lidt mere efter.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Coveren er blevet afsløret samt flere detaljer om spillet.
Nye ledere samt deres pokémon: Hideyoshi er partner med Monferno Motonari er partner med Servine Motochika er partner med Dewott Der vil være ialt 17 ledere, hvor man kan overtage deres borge, vinder man over en, får man deres borg. Man kan også blive venner med dem, som så kan hjælpe en med at vinde over andre ledere. Release dagen i Japan er 17. marts 2012 og bliver solgt for 5800 Yen. Ingen dato for en US eller EU release endnu.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Så er der mere nyt, men ikke meget, men flere ledere med deres pokemon er afsløret:
Mitsunari Ishida er partner med Pawniard Kiyomasa Kato er partner med Fraxure Masanori Fukushima er partner med Krokorok Yoshihiro er partner med Gurdurr Kanetsugu er partner med Gardevoir
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Der er nu kommet en officelt dato for US udgivelse:
18. Juni 2012 og spillet vil hedde Pokémon Conquest. ![]()
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 04-04-12 kl 17:19. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:31.

Linear Mode