|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Anno 2070 - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er der ny Anno spil fra Ubisoft som kommer til efteråret og der er i den forbindelse frigivet trailere.
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Og mig som gik her og troede verden gik under 2012.. \o/ Victory!
Ser interresant ud. Men kan forstille mig den der trailer snyder lidt. Chancen for at de lader folk "explore" og bygge under vandet er nok rimelig lille. Hvis jeg kender sådanne ting ret så ender det nok med en lille område hvor man kan bygge et eller andet for at få andet til et lille område "under vandet". har dog spillet 1404, Og nød det. Selvom jeg aldrig fik gennemført en kamp, glædede jeg mig over den måde man skulle spille spillet på. Mindre focus på kamp, Mere focus på det som man i "normale" RTS spil kalde den 'kedelige grinding' del. Håber på en Demo, Eller lign Ser fedt ud.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Og mig som gik her og troede verden gik under 2012.. \o/ Victory!
Ser interresant ud. Men kan forstille mig den der trailer snyder lidt. Chancen for at de lader folk "explore" og bygge under vandet er nok rimelig lille. Hvis jeg kender sådanne ting ret så ender det nok med en lille område hvor man kan bygge et eller andet for at få andet til et lille område "under vandet". har dog spillet 1404, Og nød det. Selvom jeg aldrig fik gennemført en kamp, glædede jeg mig over den måde man skulle spille spillet på. Mindre focus på kamp, Mere focus på det som man i "normale" RTS spil kalde den 'kedelige grinding' del. Håber på en Demo, Eller lign Ser fedt ud.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Flere forskellige trailer som forklarer de forskellige aspekter i spillet:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:28.

Ser fedt ud.

Linear Mode