|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Nyt Retro Show På YouTube.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2011
![]()
|
(UPDATE NY VIDEO) Hejsa alle sammen!
Jeg har tænk mig at lave lidt retro guf på youtube. (på dansk) Her er min første video, hvor jeg pakker en virtual boy op, til my nye video: Collecting Tips: Løse Nintendo Spil. Fra Postkassen: Virtual Boy Min Playstation 1 Samling. Køb Af : Phillips CD-I køb af: Philips CD-I Part 2 Flyttekasse med Nintendo (HD) Flyttekasse med Nintendo Part 2 Flyttekasse med Nintendo Part 3 Køb af : Atari jaguar Min Top 10 game liste. Resident evil part 1 Resident evil part 2 Fra Postkassen: Pier Solar Fra Postkassen: The 3rd Birthday Collecting Tips: Løse Nintendo Spil. HD |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super sprøde videoer chrono
![]() Vi mangler flere af din kaliber her på Snyd.dk ![]()
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Nice videoer du har der...
Jeg vil gerne være venner med dig på youtube hvis det er i orden. Du kan se mine videoer jeg har på YouTube - Kanal tilhørende commentatorboy Jeg laver dog ikke retro videoer (udover lidt pokémon), men det er fedt nok du laver de videoer ![]() Og ja hvis det er I orden så vil jeg gerne smide et link til din kanal på mit kanal ![]() Ps. Faktisk er det ikke lovligt (altså på vores forum) at reklamere for sig selv. men... nu ved jeg ikke?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 09-04-11 kl 18:17. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
themaster, dit sidstnævnte er helt korrekt, men idet chrono ikke har noget produkt at sælge, eller anden form for indtægtskilde associeret med hans youtube-kanal, ser jeg ikke dette som reklame, men blot en person som ønsker at dele ud af hans hobby, i form af anmeldelser og fremvisning af diverse spil, m.v. igennem film
![]() Keep up the good work
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Nice
Taget lang tid at same på alt det der? ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Vidste ikke at de ting kunne skaffes mere :P
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:22.

Taget lang tid at same på alt det der? 
【ツ】
Linear Mode