|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
The Elder Scrolls V: Skyrim
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
The Elder Scrolls V: Skyrim er det femte spil i Elder Scrolls serien. Spillet foregår 200 år efter Elder Scrolls IV: Oblivion og denne gang spiller man i landet Skyrim. The Elder Scrolls serien har en kæmpe fanskare og der er vist ingen tvivl om, at der er store forventninger til det femte spil. Spillet forventes at udkomme 11.11.11 altså den 11. november 2011:
Må jeg anbefale at skrue op for lyden på denne video...? ![]()
Sidst redigeret af Darth Master; 28-02-11 kl 13:32. |
|
|
|
| Skulderklap til Darth Master af: | lundahl (01-03-11) |
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
jeg glæder mig som et lille barn
men jeg synes at den her video er federe.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rofl!
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
En ny trailer er lagt op!
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
Kan vi ikke få en side til nyheder? synes det er en fed ide det med at i ligger nogen annonces op men en nyheder om spil og sådan noget kunne være rigtig fedt
!
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
@!#$.. den skulle du aldrig havde lagt ind.... nu glæder jeg mig Endu mere!!!!!!!!!!!!
![]() Kan jo ikke vente til 11.11.11... ![]() Anyways - Godt med en der har styr på de nye spil trailere ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Dark Lord of the Sith
Citer:
Tak. Alle må jo godt bidrage med videoer hvis de vil. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:07.

men jeg synes at den her video er federe. 

!

Linear Mode