|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Battlefield 3
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det engine er opgraderet så der vil blive bedre grafik så du lige ved det! ![]() ![]() ![]() Uploaded with ImageShack.us
Sidst redigeret af MAXIMUM; 27-02-11 kl 16:24. |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
der er ikke mere hack i battlefield end call of duty... ps. har selv programmeret en hack til cod med en ven, som nu på 3 måned ikke er blevet opdaget... har dog INGEN planer om at lave en til battlefield, da det er et spil jeg faktisk gider spille
![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Senior Medlem
Det er netop også derfor jeg synes at MW2 til PC sucks!
Der var ingen servere så hackere kunne ikke blive banned. Men vis man pre-order spillet så får man jo vidst 4 baner? forstår ikke lige hvordan det skal fungere på PC'er når der er servere! Sådan noget map pack høre jo mest til konsoller. Hvad med jer hvor lang tid tror i BF 3 holder? tror i at om nogen par år vil folk spille det lige som BF2?
|
|
|
|
#14 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
hacker kan godt blive banned, selv hvis der ikke er servere....
VAC fungere ved at den registrere når spillet bliver påvirket af et program og ved at have en lang række bannede skripts! jeg tror at BF3 vil holde lang tid fordi: der er længre mellem udgivelserne og fordi der er flere muligheder (større baner, fartøjer og dynamic maps) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ja men der er jo nogen hacks som ikke er fundet!
er der nogen der ved om BF 3 bruger VAC eller det dårlige punkbuster som kicker folk for at f.eks have aktiveret in-game steam!
|
|
|
|
#17 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg husker stadig det gamle Punkbuster. Spillede med mine venner og fordi jeg havde 40 kills mer' end dem, blev jeg banned.
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny video lagt op.
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidt nyt fra E3
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:06.

Linear Mode