|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
black ops single-player gennemskuet.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
her viser de hvordan spillet endelig er amerikaner lavet det med at rusland altid er fjenden og alt det der. det er nogen små ting de viser fra denne her trailer:
jov og så for at sige det så det der med rusland er fjenden er fordi at der jeg læste kommentarerne og hørte det de sagde var det rusland der var fjenden og så var der nogen der skrev hvorfor at det altid ruslan der er fjenden? og så svarer de så ham med at det er et amerikansk spil hvad kan han forvente typisk også der hvor de viser den der raket.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 14-10-10 kl 17:39. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
MAXIMUM jeg glæde rmig meget til spillet udkommer og har bestilt det 29 dage før det kommer. Jeg får ikke det hele med? tag et kik på det her
"her viser de hvordan spillet endelig er amerikaner lavet det med at rusland altid er fjenden og alt det der. det er nogen små ting de viser fra denne her trailer: " Og lille fact Amerika og Rusland er allierede og ikke fjender |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja det ved jeg sku da godt men i de fleste spil er de ikke allierede. russierne og kineserne burde burde lave et spil hvor man pwner USA!! men i videoen viser de jo også nogen slags ester egg eller hvad nu det heder.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Rusland og Kina ville aldrig kunne arbejde sammen. og i mine ører lyder det som om at du er en form for Nazist. Og jeg tror da at vi skal lige gå lidt mere op i samfundsfag og Demokrati før vi begynder at udtale os om det. Hvis du leder efter et spil hvor man kan "Pwne" De Allierede prøv "Red Alert 3" eller "Killzone 2" Admin Venligst luk denne tråd eftersom jeg ikke kan se hvor det her vil føre hen. Jah det vil der. Og med de 4 klassiske zombie maps modificerede selvfølgelig ^^ [QUOTE=MAXIMUM;18697]idiot det er hvor hoved ikke det jeg mener forstå det nu den gennemskuer bare hvor typisk call of duty lavet spillet er og de gennem skuer campaign f.eks ham der, der viser ved video 2 han er med i call of duty black ops og alex mason som der også er en der heder i red faction!! forstå det nu det er en video hvor de afslører dens single player del ikke noget for at nedgøre USA!! vis du ikke kan forstå hvad jeg mener så mener jeg ligesom at de finder ting i gameplay videoen og vis du ikke kan forstå det så lad være med at svar!! Det er det jeg siger MAXIMUM jeg kan ikke finde ud af at læse dine ord Lad mig understrege de forkerte ord. og venligst bedes du om ikke at bande. Det her er et Forum. Du laver et "Review" af Black ops Trailernen men jeg kan ikke se hvad du mener så jeg spørger dig om hvad du mener med det du har skrevet. Derefter får jeg et uklart svar. Og du må undskylde hvis jeg har misforstået dig men vil du ikke gerne prøve at gøre dig lidt mere umage med din staven så den er læslig for andre Sidst redigeret af @nugat@; 14-10-10 kl 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
det er hvor hoved ikke det jeg mener forstå det nu den gennemskuer bare hvor typisk call of duty lavet spillet er og de gennem skuer campaign f.eks ham der, der viser ved video 2 han er med i call of duty black ops og alex mason som der også er en der heder i red faction!! forstå det nu det er en video hvor de afslører dens single player del ikke noget for at nedgøre USA!! vis du ikke kan forstå hvad jeg mener så mener jeg ligesom at de finder ting i gameplay videoen og vis du ikke kan forstå det så lad være med at svar!!
EDIT: og der jeg mente rusland og kina mener jeg ikke at de laver det sammen men for sig selv har du ikke også hørt om homefront et typisk spil til Amerikanere helt ærlig nord Korea overtager hele USA hvad har de dog drukket? @replay jov det jeg mener er at vis man glæder sig til single-player delen så kan man se her hvordan det forgår.
Sidst redigeret af MAXIMUM; 14-10-10 kl 17:52. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
1:43 (første vidio)
hvilken fjende fra MW taler han om??? jeg husker ikke nogen der ser sådan ud. tænker han på zakhaev? den eneste "arms dealer" der er i call of duty (4 + 6) er ham der handler (med guldbare) sammen med zakhaev 1:02 (Look^^^) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
sorry så var han måske fra cod 4. ikke world at war.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:03.

Linear Mode