Snydekoder fra A-Z

Gå Tillbage   Snyd.dk Forum - Snydekoder og Cheats til computerspil > Spil & Computer Snak > Spil Trailer & Video
Bekendtgørelser

Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil.

Mikkel Abrahamsens danske SC2Beta commentaries!!

Svar

LinkBack Tråd værktøjer Forskellige visnings metoder
Gammel 13-04-10, 21:11   #1 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Medlem siden d.: Apr 2010
Abrah har fået meget lidt i omdømme - er måske noob
Points: 215, Level: 4 Points: 215, Level: 4 Points: 215, Level: 4
Level up: 30% Level up: 30% Level up: 30%
Aktivitet: 0% Aktivitet: 0% Aktivitet: 0%
Thumbs up Mikkel Abrahamsens danske SC2Beta commentaries!!

Hej snyd.dk! Jeg er ny her, men ville lige dele mine commentaries/shoutcasts/vidcasts/etc. med jer!

Tjek mine DANSKE commentaries ud her:
YouTube - MikkelHolmAbrahamsen's Channel
Der er noget andet geil på min youtube account, men jeg er her for at promovere shoutcasting

JEG LEDER EFTER GODE REPLAYS!
Det første replay var et spil som jeg selv spillede, det næste var et platinum league spil. Nu vil jeg gerne have tilsendt gode replays, som i mener er et kommentator track værdigt!

Det kan være et pro replay fra korea, et platinium league ladder game, eller noget helt andet! League er ikke en vigtig faktor, så længe spillet er underholdende!
Det kan endda være et spil som dig og dine kammerater spillede!
Jeg ønsker generelt spil under 20min, ihvertfald indtil jeg får købt mig en bedre/større harddisk som kan opbevare alt det filmdata.

Kontakt
Det er muligt at jeg glemmer at tjekke denne tråd nogle dage, så det ville være rigtig fedt hvis i kontaktede mig igennem min youtube account (mikkelholmabrahamsen) kritik, ros, replays eller random skrivelser - skriv det på min youtube account, så ser jeg det hurtigst! (eller skriv det som kommentar til en video).

Så send mig nogle replays med tilhørende info, så jeg kan få drønet nogle replays igennem systemet! :

ps. mini-challenge: Jeg har ikke kaldt min shoutcast serie noget endnu, nogen der har et godt navneforslag, relavant til mit navn, mine commentaries eller lign?
Desuden får jeg brug for en kort lille intro senere, hvis i er friske på at lave en kort lille intro til showet, kontakt mig gerne!

Venlig hilsen, Mikkel!
Abrah er offline   Citer
Skulderklap til Abrah af:
SnydAdmin (13-04-10)
Gammel 13-04-10, 23:13   #2 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

21 Highscores
Vundne Tuneringer: 10

Medlem siden d.: May 2008
Sted: Sydsjælland
SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Hej Abrah,

Ganske cool. Har lige set dine 2 første vids og det holder meget godt. Suger ofte commentaries til mig på YT for at få lidt inspiration til min spillestil.

Vi kan da lige smide videoerne herind også.

Hvis du vil kunne du rette din "notifikations type" ved at editere dit første indlæg og derved vælge at modtage mail hvis der skrives svar i din tråd her.

Jeg driver siden www.starcraftii.dk og kunne godt finde på at smide dine videoer der på + de fremtidige du laver. Er det ok med dig?

Administrator & Ejer af Snyd.dk

Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link
SnydAdmin er offline   Citer
Skulderklap til SnydAdmin af:
Abrah (13-04-10)
Gammel 13-04-10, 23:28   #3 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Standard

Tak skal du have, SnydAdmin!

Jeg regner med at lave mange flere, især når jeg finder en hurtigere måde at lokalisere de bedste replays. Personligt holder jeg også meget godt af youtube replays, eftersom de er hurtige at springe rundt i.

Jeg var inde på Starcraft II - Nyheder & Video for noget tid siden, og husker nu du nævner det, at der var en forbindelse til snyd.dk!
Det ville være enormt cool hvis de kom derind også!

Jeg regner med at tjekke tilbage i denne tråd ret ofte, det er bare nemmere for mig at det er over youtube accounten, eftersom at jeg har to email adresser jeg bliver nød til at skifte imellem for at tjekke private mails, og andre.

Jeg har ihvertfald tilmeldt mig denne tråd!
Abrah er offline   Citer
Gammel 14-04-10, 18:01   #4 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

21 Highscores

SnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sigSnydAdmin har en gylden aura om sig
Standard

Super, jeg smider dine vids ind på Starcraftii.dk som jeg ser de kommer.
Hvis du vil, kan du sagtens få din egen bruger på siden så du selv kan tilmelde videoer og andre nyheder du finder interessante.

HuskyStarcraft og HDstarcraft er 2 af de kanaler jeg dagligt følger for nye vids. Ved ikke lige hvor de får deres replays fra.

Kan jo være vi napper et spil sammen en dag Jeg går under nick Wzarlon.snyd på battle.net

Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link
Gammel 14-04-10, 19:08   #5 (permalink)
Forum Bossen

SnydAdmin's Avatar

21 Highscores

Standard

mht. lag/hakkeri.
Jeg går udfra du optager med Fraps? Du vil sikkert kunne blive helt fri for lag mens du optager, hvis du sætter Fraps til at skrive til en sekundær harddisk.
Dvs. en dedikeret harddisk til at gemme den store mediefil og en dedikeret harddisk (C:/) til at køre selve replayet + Fraps programmet.

Har opdateret Starcraftii.dk med dine seneste videoer.

Keep em coming

Gammel 14-04-10, 19:53   #6 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Standard

Citer:
Originalt skrevet af SnydAdmin Se Indlæg
mht. lag/hakkeri.
Jeg går udfra du optager med Fraps? Du vil sikkert kunne blive helt fri for lag mens du optager, hvis du sætter Fraps til at skrive til en sekundær harddisk.
Dvs. en dedikeret harddisk til at gemme den store mediefil og en dedikeret harddisk (C:/) til at køre selve replayet + Fraps programmet.

Har opdateret Starcraftii.dk med dine seneste videoer.

Keep em coming
Jeg jeg har hørt at det skulle hjælpe, jeg må have købt en ny harddisk.
Abrah er offline   Citer
Gammel 14-04-10, 19:54   #7 (permalink)
Er ny på snyd.dk

Standard

Husky og HDstarcraft er rigtige gode begge to, de er min inspiration.

Dobbeltposter jeg lige nu? Jeg kan ikke finde edit post eller noget tilsvarende.
Abrah er offline   Citer
Svar

Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Tråd værktøjer
Forskellige visnings metoder

Regler for brug
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke skrive svar
Du må ikke sende vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB code er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML koden er Fra
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:08.