|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Law Abiding Engineer
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Talent kommer i mange former, men det er længe siden jeg har siddet med tabt kæbe over en amatør-kreation og en skrigende lyst til at se mere!
En bruger på YouTube ved navn TrueOneMoreUser har brugt lidt over en måneds tid på at lave hans version af traileren til "Law Abiding Citizen", men istedet for Jamie Foxx, Gerard Butler, samt andre skuespillere, finder man istedet Team Fortress 2 karaktererne, med fokus på Spy og Engineer i hovedrollen(Som erstatning for Jamie Foxx og Gerard Butler). Men jeg vil spare jer for flere ord, og lade jer se det med jeres egne øjne: Nedenfor kan man se den originale trailer, samt den redigerede trailer, side om side: Jeg får helt lyst til at se "Law Abiding Citizen" igen ![]()
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:42.

Linear Mode