|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
Half-Life 2: Episode One (Fan Trailer)
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fik lige lavet min egen fan-trailer til Half-Life 2: Episode One igår.
Se den her:
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
Sweet Taizun.. Man bliver lige taget tilbage til spillet.
Og du er lige så glad for gravity gun som jeg var ![]() Og er satme en god kvalitet. Vil prøve at ligge et af mine SC2 replays op på Youtube kanalen senere.
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Fed video, beatet flyder godt til, har dog aldrig klaret episode 1-2, men håber jeg gør det en dag. Og elsker slutningen, synes dey flyder godt til.
Hygge til!
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Hehe, tak for den positive respons.
![]() Må være ærlig og sige at det er første gang jeg laver en film ved hjælp af Sony Vegas programmet. Og ja, ønskede netop at kvaliteten skulle være sprød, så jeg brugte Fraps til at optage med. Og til min dyd kunne jeg faktisk godt optage med Fraps, i Half-Life 2: Episode One, uden lag! Så det vil jeg klart bruge mere i de spil det ikke lagger i ![]() Vil også lege lidt mere med Sony Vegas og se om jeg kan få lavet nogle flere film. Men denne trailer jeg lavede synes jeg lige var en passende introduktion til SnydGamer, da den viser hvad den kanal fremover skal bruges til (Trailere, Gameplay videoer, o.lign.).
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:37.

【ツ】

Linear Mode