|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil Trailer & Video Her kan du finde og poste fede videoer, trailers, cinematics eller andet visuelt omkring spil. |
FIFA 09 - Official Trailer ~ Multi konsol
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Altså at den bliver udgivet til alle konsoler...
Tror dette er ikke min stærke side pga. min 57 Mbit hastighed = det tager 10 år at se videoer i HD igennem... Men som jeg skrev før så tror jeg ikke at det er en god ide... Det kommer til at fylde for meget. Det her ville være meget bedre hvis man kunne poste traileren til sine anmeldelser, istedet.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Kan se på dine sidste 3-4 kommentarer at du slet ikke syntes video delen er en god ide? Forstår jeg ikke, da det blot er et supplement til det vi allerede har. Prøver jo ikke at lave noget om på vores eksisterende måde at gøre tingene, men giver en dedikeret plads til spilvideoer i forummet. Jeg syntes det er godt med sådan en video sektion for at være ærlig. Nyder at se forskellige spil igennem på denne måde, og dejligt at man kan slippe for selv at finde de gode af dem. Der er også situationer hvor jeg ikke kan anmelde (review) et spil pga. jeg ikke har prøvet det, men kan via video (preview) se og vise andre hvordan spillet tager sig ud.
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 13-11-09 kl 19:29. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 10:42.

【ツ】
Linear Mode