|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
The West (DK)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nu er jeg startet op på spillet The West - World 1, og vil høre om der er andre der spiller. Gider ikke update konstant med level, så skriv bare dit brugernavn. Snyd.dk har nu en by i spillet. Der er noget begrænsning på af hvad jeg kan læse. maks 5 indbyggere og så kan man købe sig til mere senere. Dvs. der vil være plads til først til mølle, og derefter vurderes det udfra aktivitet. Vores by hedder: Snyd_dk Snyd Brugernavn / The West Brugernavn
Du kan finde forskellige tools, scripts mv. der kan hjælpe dig med at planlægge dit spil her: The West Stats and Tools
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af † Daniel †; 08-04-09 kl 11:12. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
Klart
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Hvornår bliver byen lavet?
EDIT: kan se du er i gang med at grundlægge ![]()
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 24-02-09 kl 22:35. |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forum Bossen
Jeg har sendt invites ud til jer
Vi har 1 plads mere indtil vi får bygget nogle huse.Hvis i har ekstra $ kan byen godt bruge dem, så vi kan få bygget nogle bygninger og opgraderet dem. Jeg smider selv alle mine $ i byen indtil vi når et godt niveau
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Skal bare lige være i byen først.. har næsten 2 timers vej til den.....
![]()
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Kunne da være jeg skulle tage et smut forbi dette spil. I vil nok se mig med brugernavnet ''Taizun'' derinde, så snart jeg opretter en bruger derinde selvfølgelig
![]() Opretter mig senere,(Off-Topic: Skal til en undersøgelse på sygehuset, omkring en operation jeg snart skal ind til. Ønsk mig held og lykke )
|
|
#10 (permalink) | |
|
Moderator & Skribent
Citer:
|
|
![]() |
| Tags |
| browser spil, cowboy, mmog, the west, western |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:56.

【ツ】

Linear Mode