|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
Steam
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved ikke helt om man kan kalde Steam for et spil, men tja, følte bare at det var nødvendigt hvor vi havde en tråd, hvor man kunne se hvad de andre forum brugere hed over Steam...
Ville være ret fedt, vi kunne også ende med at arrangere alle mulige ting, som PCW eller bare spille fx L4D for sjovt... Foresten har jeg også oprettet en gruppe i Steam Steam Community :: Group :: Snyd.dk Snydekoder Jeg lægger ud SteamID / Snyd Brugernavn: ShadowHMF / Isaac NameEmil / Soyaman joakimhp / DarkMagicDk Huma__18 / Huma Mam284 / Mam284 freaky_boy / Taizun Wzarlon / SnydAdmin 123freddyz123 / Freddyz 1letshavefun1 / Misery meinto / themaster Stefan308 / >> Stefan << Theniels789 / theniels789 Jamsedreng22 / Duspende andreas1183 / MAXIMUM cop2030 / simon.snyd dopeninja97 / Adolf Bieber MEO / meo236 Sidst redigeret af † Daniel †; 02-10-10 kl 18:15. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huma__18 / Huma
![]() Done - Daniel.
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af † Daniel †; 08-02-09 kl 23:03. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg bruger meget sjældent Steam
desværre
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 02:06.

og fedt logo du også har fået lavet... Har desværre ikke en steam konto selv mere
【ツ】

Linear Mode