|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
Steam
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#21 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
haha. jeg er Phail til Steam spillene. jeg burde nok være Orbserver
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Citer:
mega god ide hvornår? |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Moderator
Uuha, ved ik lige hvornår jeg har tid til det. Vil lige se om jeg kan finde en weekend hvor det passer ind.
Når jeg engang har fundet ud af noget, vil det blive offentliggjort i STEAM gruppen, som et arrangement, samt her på forummet i ''Information fra Snyd.dk''. ![]()
|
|
|
#26 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
meinto\themaster
altså nu er der spillet half life death match... den er 100% gratis. Så jeg tænkte på om vi kunne spille det i stedet for?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Moderator
Det kunne selvfølgelig godt være en mulighed
![]() Har tilføjet dig på listen ![]()
|
|
|
#29 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Men tror vi bliver nød til at afholde en form for afstemning først. PS: Har tilføjet dig til listen.
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 15-02-10 kl 12:43. |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:01.

)

Linear Mode