|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
San Andreas Multiplayer
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen her på forummet kender allerede til GTA San Andreas Multiplayer aka. SA-MP.
Det er en tredjeparts(Third party) modificering til spillet GTA San Andreas, som kun virker til PC. Det modificeringen gør, er at du kan spille GTA San Andreas online, med tusindvis af andre, på tusindvis af servere, samt lave din egen server til at spille både på lokalt netværk samt over nettet. Hvis man aldrig har prøvet spillet - GTA San Andreas - råder jeg til at man prøver spillet før man begiver sig ud i SA-MP, da det kræver lidt kendskab til selve spillet, for at kunne forstå SA-MP ordentligt. Til dem af jer der har prøvet GTA San Andreas, kan jeg kun sige at SA-MP vil gøre din San Andreas oplevelse mindst 100 gange sjovere ![]() Hvis du føler dig det mindste interesseret efter at have læst ovenstående, råder jeg dig til at se mindst én af disse videoer: Viser en del af hvad SA-MP har at byde på: Lidt basejumping ![]() Lidt sjov og spas i en Drive Thru' ![]() Dem der synger sidder også i en Drive Thru' ved en Burger King. Her er den originale film(Ja, lidt Off-Topic, men bare til dem der ik forstår det sjove i GTA Filmen) ![]() Og her er et link til udviklerne af SA-MP's YouTube kanal: YouTube - sampdev's Channel Håber på at komme til at spille med nogen af jer på et tidspunkt ![]() Hvis i allerede har SA-MP, kan jeg fortælle at jeg oftest spiller på enten Las Venturas Playground (IP/Port: 85.17.200.150:7777) og Everystuff Tew Stunt+DM+Race (IP/Port: 65.111.171.247:7777) Jeg går under navet ''xtaCy''. Hvis i vil vide mere om SA-MP bør i besøge denne side, da jeg er alt for træt til at forklare alt for meget om det lige nu ![]() Main Page - SA-MP EDIT: Ja og så ville det måske også være en god ide af mig at lægge et link ind til jer, hvor i kan downloade SA-MP ![]() San Andreas Multiplayer kan downloades her: SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA) Sidst redigeret af Taizun; 20-01-09 kl 00:32. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Kommer.. skal bare lige have fundet spillet fra gemmerne... kan sgu ikke finde den.
![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Hej Snyd.dk
Vi mangler Spillere Til Vores Server Vi Kunne Virkelig Bruge Jeres Hjælp HostName: Danish RP - Los Santos Address: 90.185.239.153:7777 Players: x / 200 Mode: Roleplay - V0.3 Map: Los Santos Bliv Politimand og jagt alle gangsterne men pas på i er ikke elskede Bliv Gangster køb og selv våben/stoffer osv Bliv Advokat Hjælp Alle Dem Der Kommer I Fængel Køb Din Egen Forretning Og Tjen Penge Køb Dit Ejet Hus Hvor du Kan Gemme Dine Stoffer Køb Din HELT EGEN BIL!! Som Du Kan "Gejle" Men Pas På Politiet Kan Tage Din Bil ![]() Opfør Dig Ordenlig Ellers Smider Politiet Dig I Fængsel Lav Din Egen Bande Med Ejet HQ Tak For Din Hjælp Danish RP |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Selvfølgelig skal man eje GTA San Andreas. Hvis man ikke skulle det, ville udviklerne af SA-MP for længst have været sagsøgt, deres side ville være lukket, osv. ![]()
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2009
![]()
|
Real Life Roleplay Come And Join! 78.109.212.13:27031 20 First who is active a week, will get a free house ( We are also searthing faction leaders )( Just whisper an admin ingame, when you have been a member a week, and got some levels ) All questions will be answered ingame, just ask an admin. Or join the Ventrillo Channel ip: Vt.gamehotel.dk, Port: 3867 Regards Peter Jones Guide: - Først skal du have GTA San Andreas - Så gå ind på SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA) - Download Sa-Mp client - Læg den oven i dit San Andreas spil som ligger på din computer - Kør spillet, Indsæt ipen i "Add Server" - Connect - Så er du igang! - Spørgsmål vil blive svaret ingame, Og husk det er rollespil, så man skal spille sin karakter som man vil gøre det i virkeligheden.. Husk, en engelsk server, Man skal kunne engelsk for at joine i kan altid gøre /admins og efter /pm "ID" den admin i vil snakke med Held og lykke derude (: |
|||||||||||
|
|
|
| Skulderklap af 2 brugere til Peter_Jones | quake112 (16-05-10), theniels789 (23-07-09) |
|
|
#10 (permalink) | ||||||||||||
|
Banned
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: Nordjylland
Alder: 13
![]()
|
Citer:
Når jeg trykker connect står der bare det her. |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:38.

Linear Mode