|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
World Of Warcraft brugere
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg ved godt WoW er stort men bare for sjov
![]() skriv dit navn (helst kun 1 karakter) server. level. klasse måske proff osv feks: Soyaman: Utaro. lvl 80 Warlock - Laughing Skull(pvp). Sagber: Bores. Level 48 Warrior - Doomhammer(ukendt) The World of Warcraft Armory Soyaman: Akhza. level 14 Paladin - Darkmoon farie (RP) ShadowsHMF: Isaacshade. Level 14 - Druid - Azjol-Nerub The World of Warcraft Armory Evandar: Meletac. Level 80 - Hunter - Lightbringer The World of Warcraft Armory
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 09-08-10 kl 03:59. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Måske kunne man også give et link til sin Armory side?
![]() Finder lige min, og linker den ![]() Okay.. Fordi jeg ik har været online i WoW i rigtig lang tid, kan jeg åbenbart ikke få noget info omkring mine characters på WoW Armory... Så det må vente til jeg engang får lyst til at spille igen ![]() Sidst redigeret af Taizun; 18-01-09 kl 18:18. |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
nice nok. indtil videre er der ikke nogen der spiller på samme server
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
"If we're late in answering you, it's because we're munching sandwiches." Michael Collins Sidst redigeret af combatcarl; 21-08-10 kl 10:19. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne foreslå at vi ændrer titlen af dette topic til Batle.net ID's, derved kan alle dem der har WoW og Starcraft 2 komme på listen
![]() Ellers kunne man bare tilføje en ekstra del i den første post hvor dem der har lyst til at dele deres Real ID kan gøre det mens andre bare kan nøjes med at give deres wow brugernavne.. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
LinkBacks (?)
LinkBack til denne Tråd: http://www.snyd.dk/forum/spil-brugernavn/771-world-warcraft-brugere.html
|
||||
| Skrevet af | For | Type | Dato | |
| Forum omkring Computerspil, Snydekoder samt Tips & Tricks i Spil | Denne tråd | Refback | 20-01-09 19:51 | |
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 07:28.

-
-
-

Linear Mode