|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
onlive: player tag
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej den her tråd bliver til onlive sæt jeres player tag ind så vi kan se hvad i heder på onlive.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- snyd bruger navn / onlive player tag MAXIMUM / MAXIMUM DK themaster / meinto ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- jeg kunne også godt tænke mig at man kan sætte sit player tag ind på sin profil ligesom med xbox360/steam/ps3. vis i ikke ved hvad det er så se dette her link: Onlive - Spil dine spil online. det er nemt og gratis at oprette en account! bemærk: vis du skal kunne komme ind bliver du nød til at lukke programmer som f.eks Skype og være sikker på at igen downloader på nettet, når der kommer servere til Danmark/EU bliver det lettere at komme på! ![]() billeder: ![]() hvordan det virker! ![]() deres micro konsol, kontrollen har bare AYBX ligesom xbox 360'en! LINKS: Welcome to OnLive.com Featured Games OnLive Game System Onlive - Spil dine spil online. Sidst redigeret af MAXIMUM; 26-11-10 kl 12:36. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Har lige ændret linket fra onlives hjemmeside til det opslag jeg har lavet. Det gør det nok lidt nemmere for at par stykker
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
themaster / meinto
Haha fedt spil, det er dog irriterende at internettet er langsomt. Det er nok fordi jeg kører trådløst internet. (De skrev at det var på beta). Men det fede er at man kan prøve spil gratis.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
og min bærbare køre det over wifi .
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:48.

Linear Mode