|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
MineCraft
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smækker lige en ekstra tråd op omkring MineCraft, så vi kan dele vores brugernavne herinde.
Lige pt. findes der ikke et ven/buddy-system i MineCraft eller MineCraft Alpha, men det kan være der i fremtiden vil være noget af den art. Skriv dit MineCraft brugernavn, angiv hvilket spil du spiller(Classic eller Alpha) samt giv et link, eller skriv en IP til den server du oftest spiller på. Tjek eventuelt denne tråd for at snakke om MineCraft: http://www.snyd.dk/forum/pc/2583-minecraft.html MineCraft Brugernavn | Snyd brugernavn | Spil version | Link/IP til server Taizun | Taizun | Classic og Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565 Claush | SnydAdmin | Classic og Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565 lundahl | lundahl | Classic og Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565 sejeD | In-Gamer | Classic og Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565 MontezumaDK | † Daniel † | Classic og Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af SnydAdmin; 05-01-11 kl 02:05. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Hye1995 I Combatcarl I Classic og alpha I server har jeg ikke lige fundet ud af. startede her igår. hvad er det der play.minecraft.dk:25565 for noget?
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Danziel | Blackjack | Classic & Alpha | Snyd.dk's Server: play.minecraft.dk:25565 <--- Jah?
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
jeg har kigget lidt rundt og konstateret at jeg vil ekstremt gerne spille på play.minecraft.dk:2556 men kan ikke da i har lukket jeres topic
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
jeg fik lavet en bruger derinde nu fodi jeg læste at det var derinde man skulle søge om tilladelse til at blive whitelistet. så jeg lavede en og konstatererede at de havde låst deres topic
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
(Bukkit er et server-mod)
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Er i skiftet til Bukkit? Jeg troede stadig i holdte jer til hMod, indtil bukkit (Som du selv skriver) bliver stabilt.
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]()
|
okay.. og det betyder hvad for mig?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:28.

【ツ】
Linear Mode