|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
MineCraft
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
At serveren er stabil. Dvs. At de lukker nye folk ind på serveren.
@SnydAdmin Kan alle hMod plugins erstattes på bukkit?
|
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
yay
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Faktisk betyder det at serveren er lidt på pause (rent administrationsmæssigt), men der er stadig et par folk derinde dagligt. Dog har vi lukket for adgangen af nye spillere, da der ikke er folk til at tage imod dem og sætte ind i regler mv. Her på vores Minecraft stats side kan man se hvem der er online. Lige så snart bukkit er klar og de vigtige plugins jeg har behov for er klar, laver jeg skiftet over til bukkit og vil igen der bruge tid på spillet. (Samt åbne op for nye spillere). Ja serveren er pt stabil, men mangler også en del af de features folk kender fra de servers der allerede benytter Bukkit og seneste server version. Mht. plugins så er det ikke alle der er ported endnu. Vil sige vi er 90% af vejen både mht. plugins og selve Bukkit.
|
|
|
|
#16 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2011
Sted: Aarhus
![]()
|
Hej alle
Eh ja det er sgu ret pinligt, men jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med en ting. Jeg har længe forsøgt at komme på minecraft.dk serveren, men hver gang siger den noget i retningen af: invalid argument? Er der nogen, som kan fortælle mig hvad jeg gør forkert/ kan hjælpe mig? Jeg spiller på en mac, så det kan være det er der problemet ligger. Håber virkelig, der er en, der kan hjælpe mig for jeg vil så gerne mine samen med andre. På forhånd tak. JJ |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | ||||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Citer:
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
2. Du spiller højst sandsynligt med MineCraft v. 1.2_02. Minecraft.dk serveren benytter sig af v. 1.1_02. Har man en højere eller lavere version, kan man ikke komme ind på serveren.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:47.

【ツ】

Linear Mode