|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
Battlefield Heroes - Brugernavn
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#13 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Snyd brugernavn / BFH brugernavn / Faction / Klasse
themaster / meinto / royal / soldier ehm... jeg stinker fuldstændig lige nu... så meget at jeg bliver kicket hele tiden heh... (og ja jeg har prøvet tutorialen.) nogen der kan give mig et tip til et newb server ? :P det gør vel heller ikke noget at jeg har added jer til min friends list? jeg hedder theike som bruger og meinto er min helts navn.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 05-09-09 kl 23:17. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har tilføjet den.
Men, hedder din spiller mainto eller meinto? Kan se at du skrev begge, men har tilføjet meinto indtil videre. PS: Fedt med endnu en Royal ![]()
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 05-09-09 kl 23:38. |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
hov ja... men jo det er meinto min helts navn
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Moderator
Okay, fint nok
Har også lige tilføjet alle sammen til min venneliste.Er din Hero i The Royal Army eller The National Army?
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
It is more honourable to be raised to a throne than to be born to one. Fortune bestows the one, merit obtains the other. - Petrarch There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:57.

Har også lige tilføjet alle sammen til min venneliste.

Linear Mode