|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
Instant Messenger / Email Liste
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi har faktisk en politik om ikke at offentligt at vise emails på siden da forummet er tilgængeligt for alle og enhver, hvilket er incl. spammere og spambots.
Så det er i brugernes egen interesse at vi ikke vil vise emails i trådene da det med garanti vil give uønsket spam mails. Ideen er god nok, men vi kan ikke gøre det her i forummet. Så burde man have et aflukket sted.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Så er man nød til at gøre det via PM tror jeg...
eller via sin profil og skrive sin mail...
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
... Erstat @ med (a)... De fleste spambots er ikke programmet godt nok til at kunne gennemskue det :P |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
For at kontakte hinanden hurtigere I guess... Det er ikke altid så let at få kontakt til folk over forums, i sær hvis de ikke er så aktive... |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lav et forum (en bruger kunne gøre dette)
gør så at admin skal give tilladelse for at man kan registere sig. luk forumet for alle ikke-registerede og så kan i ellers bare gå i gang ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ok helt særiøst så tror jeg ikke man vil bruge tid til sådan noget...
hvilket minder mig om... hvorfor ikke bruge fx. facebook til at give hinanden vores mails. eller youtube brugerene? vi kan jo allerede hinandens accounts nu kan vi bare sende en PM på den måde... eller (ved ikke om det virker) vi kunne skrive vores mail via de grupper vi er tilmeldt.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:44.

【ツ】

Linear Mode