|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Spil & Brugernavn Her kan vi fortælle hvilke spil vi deltager i og vores brugernavn. Udbyg dit gaming netværk her |
Instant Messenger / Email Liste
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#11 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor ikke bare bruge Personlig Besked funktionen igennem forummet?
Jeg har min opsat til den sender mig en email når jeg får en ny besked herinde, så det er jo reelt det samme. Og på denne måde har vi alle kontakt med hinanden via mailen, men uden at skulle holde styr på adresserne.
|
|
|
#12 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
det foreslog jeg også men ingen svarede... men altså hvis i vil vide min så bare send en PM til mig med jeres adresse så skal jeg nok adde jer
![]() ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis i vil sende mig en besked kan i altid kontakte mig via MSN
det er min "primære" E-mail. kig i min Signature.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:43.

【ツ】

det er min "primære" E-mail. kig i min Signature.
Linear Mode