|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Hej
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Mit navn er peter. jeg spiller CS:S og TF2 (counter-strike source, team fortress 2) for det meste. laver mine egne hacks til spillet, som er Vac undetected, betyder at vac ikke kan spore hacket. nå men jeg har været på snyd siden 2006 men så skete alt det lort med man ikk kunne komme på så jeg er tilbage nu. anyway designet er meget fedt.
hilsen Peter |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
mener jeg har set dig på den gamle snyd.dk (efter crashet med serveren)
men anyway velkommen hertil ![]()
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik helt, hvis du vil hacke nogen så ja du snyder personen, men på den onde måde... vi her på snyd.dk snyder vi for sjov
![]() ik det?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja ja. Man kan jo sagtens spille lan med vennerne og bruges hax der. Men det jeg siger er, at der er intet værere, end at spille sammen med en, som bruger hax.
BANHAMMER, FTW!!! |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Btw, faktisk blev af mine venner banned for at bruge Wallhack, for et par år tilbage. Han lignede ikke ligefrem typen som ville bruge hax i spil, men well, jeg tog fejl :S. Nå... B2T. Nu tror jeg vi har snakket nok hax ^^.
Velkommen igen så. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:37.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode