|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
Soyaman Inda House!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yo! så er Soyaman inda house
![]() alle havde en lavet et indlæg her undtagen mig så nu laver jeg altså en :P jeg hedder Emil og er 14 år gammel. jeg har været på snyd meget længe og jeg er blevet mere seriøs med alderen jeg spiller meget computer foretrækker MMORPG, strategi og skydespil. som Guild Wars. Age of Empires III og Call of Duty 4. jeg har WoW wotlk i bag hånden når jeg har gennemført eller syntes mine andre spil bliver kedelige jeg går ikke op i mode og stof. jeg tager det på jeg finder i min skuffe for det meste cowboy busker, en t-shirt og en stor varm trøje som jeg har på om vinteren og sommerendet var lidt om mig ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
joh. men man føler sig vel lidt udenfor når alle andre har sådan en præsentation her xD
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:36.

for det meste cowboy busker, en t-shirt og en stor varm trøje som jeg har på om vinteren og sommeren

Linear Mode