|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Præsenter dig selv Hvis du vil, kan du her fortælle os andre om hvem du er og hvilke spil / konsol du er tilhænger af. |
[INDEKS] hey
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
hey. Kliern AKA Ronni Hansen som er mig
![]() jeg er 17 år bliver 18 den 7. Januar jeg kommer fra en by der hedder Dalbyover 25 km nord fra Randers. jeg bor sammen med mine 4 mindre søskende min storbror er flyttet hjemmefra. Går på HTX i Randers. og vil gerne videre på gymnasie efter for at blive datamatiker. jeg er det man kan kalde en lille computer nørd jeg spiller en del og programmere også. lige for tiden spiller jeg meget: rome total war, star wars jedi academy 2 og self. world of warcraft når jeg pilder ved computere kan jeg finde på at lave bat filer og lignende. så laver lidt af hvert ved en computer. bare spørg mig hvis der er noget i gerne vil have at vide hvis jeg ikke ved det kan jeg altid spørge en ven eller 2 :P bare spørg ses nok engang |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Velkommen.
![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wazzaap!
velkommen til, håber du nyder dit ophold her ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 09:35.

【ツ】

Linear Mode